پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022

پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022

پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022 : بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار جام جهانی در روز دوشنبه، 30 آبان 1401 شروع می شوند و بازی فینال هم در روز یکشنبه، 27 آذر 1401 در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد. در پی رقابت های جام جهانی در بین 32 گروه شرکت کننده، بازی انگلیس ولز می تواند یکی از بازی های مهم و حساس برای گروه B  باشد و  به قطع نتیجه این بازی، رابطه ای مستقیم با صعود تیم ایران به دور حذفی خواهد داشت. البته لازم به ذکر است، بازی دو تیم انگلیس و ولز، به عنوان آخرین بازی گروه B جام جهانی قطر با بازی ایران و آمریکا به صورت هم زمان برگزار می شود. هر چهار تیم، در تاریخ 8 آذر 1401 ( 29 نوامبر 2022) در ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر می روند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است بازی دو تیم انگلیس و ولز در ورزشگاه چهل هزار نفره احمد بن علی الریان برگزار شود. این ورزشگاه در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده و تا مرکز دوحه حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.

برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022

پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022

پخش زنده شبکه 3

 با توجه به برگزاری هم زمان بازی انگلیس – ولز و  بازی ایران- آمریکا پیش بینی می شود، این دو دیدار که آخرین بازی های گروه B جام جهانی قطر هستند به ترتیب از شبکه ورزش و شبکه سوم سیما پخش شوند. البته برای علاقه مندان به فوتبال و دیدارهای جام جهانی 2022، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که سایت پرمخاطب fam.ir، این دو بازی را برای کسانی که به تلویزیون دسترسی ندارند یا می خواهند پخش زنده هیچ یک از رقابت های بین تیم های ایران – آمریکا و ولز – انگلیس را از دست ندهند، امکان مشاهده این دو رقابت را به صورت آنلاین از پخش شبکه سوم و پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. حال با توجه به اهمیت بازی سرنوشت ساز دو تیم انگلیس و ولز در این مقاله تصمیم گرفتیم تا وضعیت این دو تیم را بررسی نماییم. تا انتها با ما همراه باشید.

نگاهی بر وضعیت تیم ولز در جام جهانی 2022

راه یابی تیم ملی فوتبال ولز به مسابقات جام جهانی 2022 به این گونه بود که در مرحله انتخابی در گروه خود پایین‌ تر از بلژیک قرار گرفت و سرانجام به عنوان تیم دوم راهی پلی‌ آف شد. آن‌ ها در بازی های پلی آف جام جهانی 2022، باید به مصاف دو تیم اتریش و اوکراین می رفتند و در نهایت تیم ولز موفق شد، در هر دو بازی بر حریف غلبه یابد و جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد. حال که تیم ولز با مربیگری گرت بیل، موفق شده تا به مسبقات جام جهانی 2022 راه یابد، تمام تلاش خود را می کند تا همانند جام جهانی ۱۹۵۸ شگفتی خلق کند. جالب است بدانید که تمام بازیکنان تیم ملی ولز، لژیونر بوده و غالبا در باشگاه‌ های انگلیسی بازی می‌ کنند، از این رو تیم ولز با سبک و سیاق بازیکنان انگلیس آشنایی کامل دارد و می تواند بازی خوبی را در زمین، مقابل تیم حریف ارائه دهد.

 از بین ۵۰ بازیکنی که اخیرا به اردوی این تیم دعوت شده ‌اند، هیچ ‌کدام در لیگ فوتبال این کشور حضور ندارند و  در حال حاضر ترکیب تیم ملی ولز با حضور ستارگانی نظیر گرت بیل، آرون رمزی، اتان آمپادو و دنیل جیمز چیده شده است و در رتبه هجدهم رده ‌بندی جهانی فوتبال قرار دارد. ولزی ها باید در شهر دوحه و در مرکز هتل‌ های دلتا در این شهر اقامت داشته باشند. هتلی که توسط گروه ماریوت اداره می‌ شود و جزو هتل ‌های تازه‌ تاسیس به حساب می ‌آید. تیم ملی فوتبال ولز برای انجام تمرینات باید از مجموعه تمرینی شماره ۲ باشگاه السد استفاده کند، لازم به ذکر است، شماره یک این مجموعه در اختیار تیم ملی ژاپن است و ورزشگاه اصلی برای تمرین تیم ملی فوتبال فرانسه تعیین شده است. تماشاگران تیم ملی ولز همواره با پیراهن های قرمز به رنگ اصلی پیراهن تیم ملی کشورشان در ورزشگاه‌ ها حاضر می شوند و به تشویق این تیم می پردازند. طبق گزارش نشریه «دیلی میل»  انگلیس، 4 هوادار تیم ملی ولز هم قصد دارند با ماشین برقی مزین شده به پرچم کشورشان، عازم قطر شوند تا در مسابقات جام جهانی حامی تیم ملی شان باشند.

پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022
پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022

نگاهی بر وضعیت تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022

انگلیسی ها توانستند مقام دوم یورو 2020 را کسب کنند و با کسب ۲۶ امتیاز در گروه خود، اول شدند و به طور مستقیم و با عنوان قدرتمندترین تیم گروه B، وارد مسابقات جام جهانی شوند. انگلیس به عنوان پنجمین تیم رنکینگ فیفا، از تیم های پر ستاره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار می آید. انگلیسی ها تا به حال 15 بار در مسابقات جام جهانی شرکت کرده اند و در طی این سال ها، تنها در سال ۱۹۶۶ مقام قهرمانی را از آن خود کردند. در این دوره مسابقات، انگلیس به مربیگری گرت ساوت گیت از بازیکنان جوان تر و با انگیزه بالاتری نظیر هری کین، جک گریلیش، دکلان رایس، کایل واکر، رحیم استرلینگ و هری مگوایر بهره برده است تا در شانزدهمین حضور در رقابت های جام جهانی 2022، امیدهای این کشور را برای کسب دومین جام خود در عرصه جهانی زیاد کند و بدین واسطه خاطرات تلخ مسابقات جام جهانی گذشته را فراموش کند.

تیم انگلیس در این سری مسابقات، ابتدا با ایران و پس از آن با آمریکا وارد میدان بازی می شود، در سومین دیدار هم به مصاف ولز خواهد رفت. بازیکنان تیم ملی انگلیس قرار است خارج از دوحه در هتل پنج ستاره و ساحلی سوق ‌الوکره واقع در خیابان ۸۹۱ و در منطقه لؤلؤ، مستقر شوند. سه شیرها در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمان که تنها با وسیله‌ نقلیه، ۶ دقیقه فاصله با هتل دارد، تمریناتشان را انجام خواهند داد. تیم ملی انگلستان دارای سرودهای ویژه ای مانند “تا زنده ام، انگلیسی هستم” یا ” انگرررلند انگرررلند” می ‌باشد که توسط تماشاگران در ورزشگاه‌ ها خوانده می ‌شوند. طبق پیش بینی های انجام شده و بر روی کاغذ، تیم ولز در مسابقات جام جهانی 2022، شانس زیادی در برابر سه شیرها نخواهد داشت. چرا که این دو تیم در گذشته دو بار به مصاف هم رفته اند و هر دو بار، برد از آن تیم انگلیس بوده، ولی باید دید چه سرنوشتی برای آن ها در قطر رقم می خورد.

زمان پخش زنده بازی انگلیس و ولز جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت پخش زنده بازی انگلیس ولز جام جهانی 2022  نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3  دنبال کنید.