پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022 :بالاخره به جام جهانی 2022 ب عنوان بزرگترین تورنومنت فوتبال دربین تیمهای برگزیده نزدیک میشویم . دسته بندی جام ‌جهانی 2022 قطر به این شکل است که تیم‌ ها با توجه به رده‌ بندی فیفا مرتب می‌ شوند و در 4 سید قرار می‌گیرند.  در این دسته بندی تیم ملی کشورمان در گروه B  قرار گرفته و با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز هم بازی خواهد شد.

برای تماشای پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022

لینک پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

برای راه یابی به مرحله بعد باید این تیم ها با یکیگر دو به دو بازی کنند تا بالاخره از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه یابند. یکی دیگر از بازی های حساس گروه B، بازی حساس و تماشایی میان دو تیم آمریکا و انگلیس می باشد. ساعت و تاریخ بازی انگلیس و آمریکا طبق آن چه پیش تر اعلام شده، بدین صورت است که دو تیم، جمعه ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ (25 نوامبر 2022) از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم صف آرایی می کنند. این دیدار در ورزشگاه 60000 نفره البیت الخور که در سال ۲۰۲۰ تاسیس شده، برگزار می شود. این ورزشگاه در شهر دوحه و با فاصله ۳۵ کیلومتری دوحه (پایتخت قطر) بنا شده است.

از آن جایی که این رقابت می تواند یکی از مهم ترین دیدارهای جام جهانی باشد و از سویی دیگر نتیجه آن بر روی سرنوشت تیم ایران در راه یابی به مراحل بالاتر، بسیار تاثیر گذار می باشد، افراد زیادی تمایل به مشاهده آن خواهند داشت. از این رو سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم انگلیس و آمریکا که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی دو تیم ملی انگلیس و آمریکا، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر کجا که هستید این بازی مهم را مشاهده کنید.

نگاهی بر دیدارهای گذشته مابین دو تیم انگلیس و آمریکا

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، دو تیم ملی فوتبال آمریکا و انگلیس در رده بزرگسالان، تا کنون 11 دیدار داشته اند. در این 11 دیدار، 8 برد برای تیم انگلیس، 2 پیروزی برای ایالات متحده آمریکا و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. در این سری بازی ‌ها 48 گل رد و بدل شده است که 39 گل آن، توسط تیم انگلیس زده شده و 9 گل، از آن ایالات متحده آمریکا بوده است. و اما نکته قابل توجه این جاست که انگلستان در هیچ کدام از بازی های رسمی اش موفق به شکست آمریکا نشده‌ است. در این جا به بررسی هر کدام از بازی ها در طول سال های 1950 تا 2018 می پردازیم.

اولین بازی بین این دو تیم، در تاریخ ۲۹ ژوئن ۱۹۵۰ برگزار شد. این دیدار مربوط به جام جهانی 1950 بود که در شهر بلو هوریزونته برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و بازی با نتیجه یک بر صفر با برد تیم ایالات متحده آمریکا به اتمام رسید. این باخت در سال 1950 برای تیم انگلیس بسیار ناباورانه بود، چرا که طبق پیش بینی های انجام شده تیم آمریکا هیچ امیدی برای برد نداشت و تیم انگلیس هم این بازی را برای خود با نتیجه برد تصور کرده بود.وضعیت تیم انگلیس در سال 1950 بسیار ایده آل بود. چرا که این تیم در تمام بازی ‌های خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۹۵۰ و تمام بازی‌ هایش در سال ۱۹۵۰ ، قبل از جام جهانی، پیروز میدان شده بود و از این رو بازیکنان تیم انگلیس، به عنوان بنیان‌ گذاران فوتبال با نام «پادشاهان فوتبال» شناخته می ‌شدند.

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022
پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022

در حالی که تیم آمریکا در سال 1950 از بازیکنان پاره وقتی که برای کسب درآمد شغل دیگری داشتند و فوتبال را نیمه حرفه‌ ای دنبال می ‌کردند، تشکیل شده بود. حتی سه بازیکن از ۱۱ بازیکن این تیم در ترکیب اولیه، شهروند آمریکا نبودند و فقط با درخواست شهروندی، اجازه بازی در تیم ایالات متحده را پیدا کرده بودند.با چنین شرایطی برد ایالات متحده در این بازی بسیار غیرمنتظره بود. لازم به ذکر است که این تنها برد تیم آمریکا در بازی های جام جهانی سال 1950 بود و هر دو تیم با ثبت یک پیروزی و دو باخت در مرحله گروهی از صعود به مرحله بعد باز ماندند.پس از این شکست غیر منتظره، انگلیس طی ۴ بازی متوالی پیروز میدان شد و موفق شد در تمام این ۴ بازی بیش از ۴ گل به ثمر برساند که البته در چهارمین بازی مابین این دو تیم، انگلیس با پیروزی پرگل ۱۰ بر ۰ بهترین نتیجه را در ۱۱ بازی انجام شده، ثبت کرد.

این دو تیم در چارچوب مسابقات جام جهانی یک بار دیگر در سال 2010 مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ برگزار شد که البته در این بازی هم، شانس با تیم انگلیس یار نبود و انگلیسی ها در مصاف با تیم ملی آمریکا، توانستند رقابت را با نتیجه مساوی خاتمه دهند. دیگر بازی های برگزار شده بین دو تیم آمریکا و انگلستان شامل 8 بازی  دوستانه بود که در هر 8 بازی، برد از آن تیم انگلستان شد و یک بازی هم در چارچوب جام ایالات متحده برگزار شد، که البته در این مصاف هم، تیم آمریکا موفق شد تا پیروز میدان شود. دیدار بعدی این دو تیم مربوط به جام جهانی 2022 است، همان طور که می دانیم تیم ملی آمریکا این بار با ساختاری منظم تر، قدرتمند تر و با حضور ستارگانی چون جیووانی رینا (دورتموند)، برندون آرونسن (لیدز یونایتد)، وستون مک کنی (یوونتوس)، سرجینیو دست (میلان)، کریستین پولیسیچ (چلسی)، مت ترنر (آرسنال) در میدان حاضر می شود و تمام تلاش خود را می کند تا با غلبه بر تیم های حرفه ای و سرسخت گروه B، به دور حذفی رقابت های جام جهانی 2022 صعود کند.

زمان پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

پخش زنده بازی آمریکا و انگلیس جام جهانی 2022 نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.