پخش زنده اینتر و آث میلان 20 اردیبهشت 1402

پخش زنده اینتر و آث میلان

در این صفحه لینک پخش زنده اینتر و آث میلان 20 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اینتر و آث میلان 20 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر و آث میلان را روز چهار‌شنبه به تاریخ 20 اردیبهشت (10 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم اینتر و آث میلان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی اینتر و آث میلان

دیدار رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم اینتر و آث میلان در سن سیرو برگزار خواهد شد.

پخش زنده اینتر و آث میلان
پخش زنده اینتر و آث میلان

قهرمان هفت دوره چمپیونزلیگ، فردا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان اینتر است. بازی بین دو تیم همشهری برگزار می‌شود و روسونری از بازی برابر اینتر در لیگ قهرمانان خاطرات خوبی دارد ولی بازی فردا طبعا داستان متفاوتی دارد. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده‌اند.

با توجه به بازی‌های قبلی مقابل اینتر، قطعا این بازی برای تیم آث میلان بسیار سخت است، زیرا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. در عین حال می‌تواند زیباترین دربی هم باشد. به قطع بازیکنان هر دو تیم از تجربه کردن چنین لحظات خاصی خوشحال هستند. دو تیم پیش از این دو بار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته‌اند و هر دو بار میلان صعود کرده است اما امسال اینتر در فرم بهتری قرار دارد.

تیم اینتر در 5 بازی اخیر خود همواره پیروز میدان بوده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا، مقابل تیم آاس رم قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

تیم آث میلان هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد و 3 مساوی کسب کرده است و در بازی آخرش هم مقابل تیم لاتزیو قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد.

جالب است بدانید، اینتر در سه بازی گذشته در سری A ایتالیا نمایش بسیار خوبی ارائه کرده و موفق شده برابر هلاس ورونا، رم و لاتزیو به پیروزی برسد و این موضوع انگیزه و روحیه مضاعفی به بازیکنان این تیم داده است.  در حالی که میلان با وجود پیروزی برابر لاتزیو، عملکرد پرفراز و نشیبی را در چند هفته اخیر ارائه کرده و برابر رم و کرمونزه 10 نفره تنها به نتیجه مساوی رضایت داده است.

حال اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 3 برد برای تیم اینتر،1 برد برای تیم آث میلان و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، برد از آن تیم اینتر می‌باشد. البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های اینتر و آث میلان چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم اینتر و آث میلان  نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV