پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی 19 اردیبهشت 1402

پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی

در این صفحه لینک پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی 19 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی 19 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی  را روز سه‌شنبه به تاریخ 19 اردیبهشت (9 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

دیدار رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو خواهد شد.  

پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی
پخش زنده رئال مادرید و منچسترسیتی

رئال مادرید پس از غلبه بر اوساسونا در بازی قبلی و فتح جام حذفی اسپانیا سراغ این مسابقه می‌آید. با توجه به از دست رفتن شانس قهرمانی در لالیگا، آن‌ها اولویت خود را موفقیت در عرصه اروپایی قرار داده‌اند. آن‌ها پس از شکست دادن چلسی و لیورپول در سانتیاگو برنابئو، به دنبال قربانی انگلیسی دیگری در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا می‌گردند.

منچسترسیتی که در لیگ برتر صدرنشین است و در جام حذفی هم به دیدار نهایی راه یافته است، با رویای کسب سه گانه پا به این مسابقه می‌گذارد. سیتی به دنبال انتقام گرفتن بابت شکست دیر هنگام خود در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته است ولی با توجه به برگزاری دیدار برگشت در انگلیس، احتمالا با تساوی در دیدار پیش‌رو هم مشکلی نخواهد داشت.

داوری این بازی را داور پرتغالی به نام آرتور دیاز برعهده دارد. در این مسابقه، مندی از تیم رئال مادرید به دلیل مصدومیت و پالمر و احتمالاا آکه هم از تیم رئال مادرید به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

تیم منچسترسیتی در 5 بازی اخیر خود همواره پیروز میدان بوده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم لیدز قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

تیم رئال مادرید هم در 5 بازی آخر خود، 3 برد و 2 باخت کسب کرده است و در بازی آخرش هم مقابل تیم اوساسونا قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد.

حال اگر بخواهیم 4 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 3 برد برای تیم منچسترسیتی و 1 برد برای تیم رئال مادرید ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، برد از آن تیم منچسترسیتی می‌باشد.  البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV