پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن 21 اردیبهشت 1402

پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن

در این صفحه لینک پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن 21 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن 21 اردیبهشت 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن را روز پنج‌شنبه به تاریخ 21 اردیبهشت (11 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آاس رم و بایرلورکوزن

دیدار رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن در ورزشگاه الیمپیکو برگزار خواهد شد. 

پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن
پخش زنده آاس رم و بایرلورکوزن

بایرلورکوزن که بعد از آمدن ژابی آلونسو با تغییر و پیشرفت شگرفی مواجه شده حالا رویای رسیدن به فینال و حتی قهرمانی لیگ اروپا را در سر می پرورانند. در این راه آن‌ها با یک سد محکم روبرو هستند. جایی که شاگردان ژابی آلونسو باید در نیمه نهایی مقابل رم قرار بگیرند.

با توجه به بازی‌های قبلی به نظر می‌رسد که در این جدال نیز سردار آزمون کار ر از روی نیمکت آغاز می‌کند. با این حال قطعا ستاره ایرانی یکی از اصلی ترین گزینه‌های تعویض ژابی آلونسو برای حضور در فاز هجومی محسوب می‌شود. از طرف دیگر قطعا خود سردار هم برای تقابل با رم و درخشش جلوی چشمان سرمربی این تیم یعنی ژوزه مورینیو از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

یکی از این بازیکنان ستاره ایرانی لورکوزن یعنی سردار آزمون بوده که حتی در نقل و انتقالات ژانویه تا آستانه جدایی از این تیم آلمانی و حضور در مارسی فرانسه نیز پیش رفت، اما نهایتاً در بای آرنا ماندگار شد و حالا به یکی از مهاجمان خوب لورکوزن تبدیل شده است.

تیم آاس رم در 5 بازی اخیر خود 1 برد، 2 باخت و 2 مساوی کسب کرده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا، مقابل تیم اینتر قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم بایرلورکوزن هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 1 باخت و 2 مساوی کسب کرده است و در بازی آخرش از سری مسابقات تیم بوندسلیگا آلمان هم مقابل تیم کلن قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

حال اگر بخواهیم 2 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 1 برد برای تیم آاس رم و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، برد از آن تیم آاس رم می‌باشد. البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های آاس رم و بایرلورکوزن چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV