معرفی و داستان انیمیشن سفر بزرگ 2:بسته ویژه

معرفی و داستان انیمیشن سفر بزرگ 2:بسته ویژه

یکی از جذاب ترین انیمیشن های امسال « انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه » است . این انیمیشن ماجراجویی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، خط داستانی هیجان‌انگیز و بازیگران پر ستاره، قرار است مخاطبان به خصوص کودکان را به سفری ببرد که فراموش نخواهند کرد. این انیمیشن داستان ادامه ماجراجویی های قسمت اول و میگ میگ و دوستانش را روایت میکند. آنها در این سفر باید نقشه شیطانی کرکس را خنثی کنند و روانه ماجراجویی جدیدی می شوند. داستان انیمیشن نیز در این ماجراجویی روایت می شود که میتواند برای کودکان 3 سال به بالا مناسب باشد.

انیمیشنی ماجرایی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک ناتالیا نیلووا و واسیلی روونسکی محصول کشور روسیه و مجارستان است که توسط دو کمپانی Licensing Brands و Luminescence در سال 2022 تولید و منتشر شده است.

در طول مسیر، این گروه با چالش ها و موانع مختلفی از جمله شکارچیان خطرناک، بلایای طبیعی و شکست های غیرمنتظره مواجه می شود. اما با عزم راسخ و کار گروهی خود موفق می شوند این موانع را پشت سر بگذارند و به راه خود ادامه دهند.

در این انیمیشن جذاب شخصیت های اصلی داستان سعی می کنند از نقاط ضعف خود فاصله بگیرند و نقش مثبتی را ایفا کنند. این حیوانات در طول سفر با یکدیگر آشنا شده بودند و در مواجهه با حوادث با نقاط ضعف خود مواجه شدند. حال در این ماجراجویی نیز باید به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند به هدف اصلی خود برسند. آنها الگو و راهبرد خاصی ندارند، اما خودشناسی و هدایت درونی آنها باعث دگرگونی و میل به دگرگونی می شود. همچنین به دلیل اینکه این انیمیشن برای کودکان طراحی شده دارای صحنه های شاد و فضایی کمدی است که می تواند کودک را جذب خود کند.

معرفی و داستان انیمیشن سفر بزرگ 2:بسته ویژه

داستان انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه

میک میک به عنوان شاهد در مناظره ریاست جمهوری بین مری گریزلی و دن والچر به آمریکا دعوت می شود. برای برنده شدن، گریزلی باید توله گمشده خود را در مهلت مقرر بازگرداند وگرنه دن والچر مناظره را برنده می شود. میک میک در راه آمریکا با پستچی لک لک ملاقات می کند که به اشتباه یک توله خرس متعلق به خرس گریزلی را به خانه اش آورد. میک میک تصمیم می گیرد او را به همراه اسکار به پدر و مادرش بازگرداند. آنها در طول مسیر با مشکلات زیادی روبرو می شوند زیرا کرکس تمام تلاش خود را می کند تا گریزلی را از مناظره رد صلاحیت کند. اما اسکار باهوش و هوشی که در آن به کار برد، توانست خرس را به والدینش برساند و حیوانات را از حقه دن کرکس آگاه کند. بدین ترتیب گریزلی برنده میدان شد.

شخصیت شرور این داستان کرکس است که بارها تلاش میکند افراد را از رسیدن به هدف نا امید کند.

صداپیشگان انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه

اگر انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه را با زبان اصلی مشاهده میکنید باید بگوییم که صداپیشگان این انیمیشن جذاب عبارتند از :

  • دانیل مدودف
  • برنارد یاکوبسن
  • استیون توماس اوشنر
  • لیزا کلیمووا
  • کیت لن
  • جاناتان سالوی
  • جردن ورسلی
  • دیوید اندرو گروت
  • آندری کورگانف
  • کیس اوریون

آیا مناسب کودکان است؟

به طور کلی این انیمیشن مناسب کودکان از سنین حدود 2 الی 3 سالگی به بالا می باشد. ممکن است تماشای این انیمیشن برای سنین بالاتر از جذابیت کمتری برخوردار باشد. همچنین حس دوستی و غلبه بر ترس و ضعف ها در این انیمیشن به چشم میخورد که میتواند برای کودکان و خردسالان آموزنده باشد. همچنین میتوانید در ادامه به نقاط ضعف و قوت تربیت و آموزشی برای کودکان درج شده ، توجه کنید.

اولین نکته ای که میتوان از آن یاد کرد توانایی دوست پیدا کردن و مهارت ارتباط میباشد . در داستان شخصیت ها با دوست شدن با یکدیگر مهارت ارتباط گیری و دوست شدن را اموزش می دهند . از طرفی در این انیمیشن کارگروهی بسیار قابل توجه می باشد، برای مثال خرس و دوستانش با کمک یکدیگر و با توانایی های فردی و گروهی توانستند کرکس را شکست و توله خرس را به پدرو مادر خود برسانند و داستان را پیش ببرند. همچنین طبق صحبت های بالاتر همه شخصیت ها دارای نقطه ضعف هایی هستند که با شجاعت خود و حس غلبه بر ترس توانستند شجاعت و غلبه بر ترس و ضعف ها را آموزش دهند.

معرفی و داستان انیمیشن سفر بزرگ 2:بسته ویژه

شخصیت های درون انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه

میک میک: این یک خرس قهوه ای بزرگ عاشق و خواهان آرامش و است و در یک کلبه در کنار رودخانه زندگی میکند. او عاشق سکوت و زندگی آرام است و سعی می کند از هر چیزی که این آرامش را به هم می زند دوری کند.

اسکار: یک خرگوش مدبر و بازیگوش که همیشه شوخی های جدیدی انجام می دهد و میک میک را عصبانی می کند ( البته اندکی هم دست و پا چلفتی است). او آنقدر میک میک را دوست دارد که در رویاهایش او را پدرش تصور می کند.

دوک : او لک لک پرحرفی است که در هر موضوعی شعر می سراید. او مرتب از ماجراهای قهرمانانه خود صحبت می کند. او در میانه راه در قسمت اول به میک میک و اسکار می پیوندد .

یانوس: او گرگی ترسو است که از ترس از گله بیرون رانده شد. ترسی که نمیتواند در مقابل آن مقاومت کند به شکل سایه یک گرگ در می آید. از همه چیز و همه می ترسد و وقتی می ترسد مثل درخت خشک می شود.

کوپید: که ببر تنهایی است و هیچ دوستی ندارد. او سعی می کند با هر موجودی که می بیند ارتباط برقرار کند. در اواسط سفر در قسمت پییشین به میک میک و دوستانش می پیوندد و از بودن در کنار آنها لذت می برد.

لینک مفید : تماشای آنلاین انیمیشن سفر بزرگ 2:سفارش ویژه