پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس 4 خرداد 1402

پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس

در این صفحه لینک پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس 4 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس 4 خرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و پرسپولیس را روز پنج‌شنبه به تاریخ 4 خرداد (25 می 2023) در ساعت 18:30 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم هوادار و پرسپولیس برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هوادار و پرسپولیس در سری دیدارهای جام حذفی ایران

در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال 02-1401، دو تیم هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. 

پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس
پخش زنده هوادار مقابل پرسپولیس

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

این مسابقه در ورزشگاه سالم و کامل آزادی برگزار می شود که حداقل بیش از 60 هزار تماشاگر دارد. اما در این دیدار هوادار میزبان است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی اش به طور کامل استفاده کند و به همین دلیل حضور تماشاگران در این بازی ممنوع است.

این سومین مسابقه دو تیم در این فصل است در دو بازی لیگ برتر یکبار پرسپولیس 3 بر یک برنده شد و در بازی برگشت یک بر صفر هوادار تیم پرسپولیس را شکست داد و همان باخت باعث فشار روانی زیادی روی گل محمدی و بازیکنان سرخپوش در لیگ شد. هوادار لیگ برتر را با 4 مساوی پیاپی و با 33 امتیاز و ایستادن در رده دهم جدول تمام کرد اما پرسپولیس در سال جدید باختی نداشت و با 7 برد به قهرمانی رسید و اکنون به دنبال رسیدن به فینال و صید دومین جام قهرمانی فصل است.

تیم پرسپولیس در 5 دیدار اخیر خود همواره پیروز میدان بوده است و در آخرین دیدارش با تیم نساجی مازندران بازی را با نتیجه 4 بر0 از تیم حریف برد.

تیم هوادار هم در 5 دیدار اخیر خود 1 برد و 4 مساوی کسب کرده و در آخرین دیدارش با تیم ذوب آهن، بازی را با نتیجه مساوی سه گل زده خاتمه دهد.

در 5 دیدار گذشته هم  1 برد برای تیم هوادار، 1 برد برای تیم پرسپولیس و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود نتیجه این بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، البته بازی فوتبال، غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز ‌پنج‌شنبه، برای هر دو تیم هوادار و پرسپولیس سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، از دور مسابقات خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.   

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم هوادار و پرسپولیس نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز  ‌پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV