آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟

لینک سریال چشم بندی

آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟ سریال چشم بندی نام مجموعه تلویزیونی جدید در قالب طنز است که  قرار است هر شب،  حوالی ساعت 20 از آنتن شبکه سوم سیما  پخش شود، البته شبکه سوم سیما درباره زمان پخش آن هنوز اطلاعات دقیقی را در اختیار مخاطبانش قرار نداده است. همه ما با بازی زیبای بازیگران نام آشنایی چون مرجانه گلچین و حمید لولایی در سریال های طنز در کنار هم آشنا هستیم. این بار هم این دو شخصیت محبوب تلویزیونی در سریال چشم بندی مقابل یکدیگر قرار گرفته و سریالی طنز با محوریت خانوادگی و موضوعی جذاب و مطابق با نیازهای جامعه را خلق کرده اند.

برای تماشای این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال چشم بندی فصل 2

لینک سریال چشم بندی
آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟

به همین خاطر تصمیم داریم تا در این مقاله درباره عوامل و داستان سریال چشم بندی صحبت کنیم و با حمید لولایی بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با عوامل سریال چشم بندی

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو، جدیدترین مجموعه شبکه سوم سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی ج. ا. ا و صندوق تامین خسارت های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.امیر ابیلی سرپرستی نویسندگان این مجموعه را برعهده داشته است و به تهیه کنندگی سلیم ثنائی تهیه و تولید شده است. در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و با حضور امید روحانی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از :

نویسندگان: محمد رعیت پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تصویر برداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: حسین باقریان.

سریال چشم بندی فصل 2

خلاصه داستان سریال چشم بندی

سریال  چشم بندی، داستان کارخانه ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده اند. این سریال ملودرام شیرین، در ژانر کمدی است و داستان خانواده ها و افرادی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بدین طریق لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای بینندگان به وجود آورده اند. در این سریال بازیگرانی که در سال های اخیر، در ساخت سریال های طنز، دستی داشتند، حضور پیدا کرده اند و به قطع حضور این افراد در سریال چشم بندی، تماشای آن را برای مخاطبانش دیدنی تر کرده است. حمید لولایی و مرجانه گلچین هم به عنوان زوج کمدی تلویزیون ایران در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند، در ادامه با ما همراه باشید تا با بیوگرافی بازیگر محبوب کشورمان، حمید لولایی بیشتر آشنا شویم.

درباره سریال چشم بندی
آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است. او در یک خانواده بزرگ و پرجمعیت 10 نفره بزرگ شد. پدرش رانندگی تاکسی بود و مادر تنها مشوق وی برای پیشرفت در رشته بازیگری بود. زندگی خانوادگی او در سن 35 سالگی آغاز شد و حاصل این ازدواج، دو دختر به نام های مریم و سارا است. از خصوصیات اخلاقی می توان گفت که وی بسیار صادق و روراست است و همین امر او را زبانزد عام و خاص کرده است. وی بسیار دل رحم و مهربان است و به دیگران ابراز محبت می کند. او عاشق سوارکاری است و فوتبال را خیلی دوست دارد.

علاقه بازیگری او از دوران کودکی اش نشات می گیرد. او از همان دوران عاشق بازی چارلی چاپلین است و ادای او را در می آورد. او فعالیت هنری خود را درسن 23 سالگی، از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه ‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقش «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه ‌ها و خمره سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟
آیا سریال چشم بندی ارزش تماشا کردن دارد؟

حضور حمید لولایی در سریال چشم بندی

با این که اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌ خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌ های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌ دست آمد و در واقع با شرکت در سریال ساعت خوش برای اولین بار وارد عرصه طنز شد. وی با بازی در سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان در سال 1379 و در سن 45 سالگی در نقش «خشایار مستوفی» و با تکیه کلام نه غلام، به بازیگری مطرح و محبوب تبدیل شد. در واقع این داریوش کاردان بود که برای اولین بار قابلیت های او را در این وادی کشف کند. البته به گفته حمید لولایی او پس از 1.5 سال بازی در سریال زیر آسمان شهر، به علت این که مدت زمان زیادی در نقش خشایار مستوفی بازی کرده بود، دچار مشکل روحی شد.

سریال چشم بندی فصل 2

از دیگر آثار مهم او، نقش  پر رنگ و پرطرفدار آقا ماشالله در سریال خانه به دوش است. این سریال توسط رضا عطاران کارگردانی شد و در سال ۱۳۸۳ در ماه رمضان بر روی آنتن رفت. البته موفقیت های حمید لولایی در همین جا ختم نمی شود. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌ گیری گریه کنی هم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. از دیگر سریال های معروف حمید لولایی می ‌توان به چارخونه ، ترش و شیرین، آژانس دوستی، چهار چرخ، معراجی ها، شب عید و پنجره ای، مسافران، بچه محل و بوتیمار اشاره کرد. در حال حاضر هم وی مشغول به بازی در سریال زیبای چشم بندی است. وی این سریال را در کنار بازیگران محبوب و کار کشته عرصه طنز نظیر مرجانه گلچین بازی کرده است.

زمان پخش سریال طنز چشم بندی چه ساعتی است؟

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال چشم بندی 2 هر شب ساعت 19:45 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 24:00، 9:35 و 14:15 روز بعد که زمان تکرار سریال چشم بندی 2 از پخش زنده شبکه 3 است، می‌توانید آن را دنبال کنید.در صورتی که در هر یک از زمان های بالا باز هم موفق به تماشای این سریال نشدید می تواند تمام قسمت ها را از لینک زیر تماشا کنید.

سریال چشم بندی فصل 2

 

Iptv