پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو  14 خرداد 1402

پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو

در این صفحه لینک پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو  14 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو 14 خرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را روز یک‌شنبه به تاریخ 14 خرداد (4 ژوئن 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در سری دیدارهای لالیگا اسپانیا

در هفته سی‌ و هشتم لالیگا اسپانیا 2023-2022، دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو
پخش زنده رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته لالیگا اسپانیا به شرح زیر می‌باشد.

تیم رئال مادرید طی 37 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 24 برد، 5 مساوی و 8 باخت را تجربه کند و با تفاضل 39  گل و کسب 77  امتیاز، توانست تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

تیم رئال مادرید در بازی گذشته خود، مقابل تیم سویا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی اخیر خود، 3 برد و 2 باخت را به دست آورده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اتلتیک بیلبائو نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 37 بازی خود، تاکنون 14 برد، 8 مساوی و 15 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 4 گل و کسب 50 امتیاز، جایگاه هشتم جدول را از آن خود کرده است.

تیم اتلتیک بیلبائو هم در بازی قبلش، مقابل تیم الچه قرار گرفت و بازی را با نتیجه پرگل 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع تیم اتلتیک بیلبائو، در 5 بازی آخر خود، 1 برد و 4 باخت کسب کرده است.

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که 4 برد برای تیم رئال مادرید و 1 برد برای تیم اتلتیک بیلبائو ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول مسابقات و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز ‌یک‌شنبه به نفع تیم رئال مادرید تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد هر اتفاقی بیفتد.

جالب است بدانید، رویارویی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در اسپانیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.   

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV