پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد 13 خرداد 1402

پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد 13 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد 13 خرداد 1402

تماشای بازی از لینک زیر:

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام حذفی انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد را روز ‌شنبه به تاریخ 13 خرداد (3 ژوئن 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

فیلم مادر (THe mother)
فیلم مادر (THe mother)

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچسترسیتی و منچستریونایتد در سری دیدارهای گذشته

در بازی فینال جام حذفی انگلیس 2023-2022، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد
پخش زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ برتر تنها 2 فینال تا اضافه شدن به لیست بازشگاه‌هایی که فاتح 3 گانه شده‌اند، فاصله دارد. سیتیزن‌ها هم، کمتر از 10 روز دیگر باید در استانبول به مصاف اینتر بروند.

در طرف دیگر بازی، منچستریونایتد برای معدود دفعات در دوران پسافرگوسن، در داخل و خارج از زمین در چارچوب مشخصی حرکت می‌کند. شیاطین سرخ که فصل را در رتبه سوم به پایان رسانده و قهرمان لیگ کاپ شدند، در تلاش هستند مانع از رسیدن منچسترسیتی به رکورد ارزشمند خود شوند: اولین و تنها تیم انگلیسی که فاتح سه‌گانه شده است.

تیم منچسترسیتی در بازی گذشته خود، مقابل تیم برتنفورد قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود نتیجه، 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی کسب کرده است.

تیم منچستریونایتد در بازی گذشته خود، مقابل تیم فولام قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود نتیجه، 4 برد و 1 باخت کسب کرده است.

فیلم مادر (THe mother)
فیلم مادر (THe mother)

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که 2 برد برای تیم منچستریونایتد و 3 برد برای تیم منچسترسیتی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز ‌شنبه به نفع تیم منچسترسیتی تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.     

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا با کسب سه امتیاز بازی، قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV