پخش زنده مس کرمان و استقلال 13 بهمن 1401

پخش زنده مس کرمان و استقلال 13 بهمن 1401

پخش زنده مس کرمان و استقلال 13 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مس کرمان و استقلال 13 بهمن 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس کرمان و استقلال را روز پنج‌شنبه به تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2023) در ساعت 17، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار مس کرمان و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته مس کرمان و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم مس کرمان و استقلال به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تیم مس کرمان میزبان استقلال است.

عملکرد مس کرمان و استقلال

تیم مس کرمان در 17 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 5 مساوی و 9 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 6-  گل، 14 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه چهاردهم جدول قرار گیرد.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 17 بازی خود، تا کنون 8 برد، 6 مساوی و 3 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  8 گل و کسب 30 امتیاز، در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.تیم مس کرمان و استقلال در 5 بازی آخر خود عملکردی مشابه داشته‌اند و تا کنون هر دو تیم 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی را کسب کرده‌اند.

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم استقلال موفق شد تا در ورزشگاه آزادی، بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم استقلال، 2 بار پیروز میدان بوده، 1 بار هم تیم مس رفسنجان پیروز شده است و 2 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند.جالب است بدانید، استقلال هفته گذشته با 4 گل ملوان را بدرقه کرد و حالا نوبت به تیم ته جدولی رسیده و بهترین فرصت برای شاگردان ساپینتوست تا خود را هرچه بیشتر به پرسپولیس صدرنشین نزدیک تر کنند.  قطعا از نظر کیفیت بازیکنان،  استقلال دغدغه ای ندارد ولی شکست دادن مس با انگیزه در خانه کار راحتی نخواهد بود. از سویی‌دیگر مس کرمان یک مربی اسپانیایی استخدام کرده و یک بازیکن استرالیایی هم به جمع بازیکنان خود اضافه کرده است تا نسبت به نیم فصل اول عملکرد بهتری داشته باشد. بنابراین بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم مس کرمان و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مس کرمان و استقلال 13 بهمن 1401 ؟   

ساعت بازی دو تیم مس کرمان و استقلال نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.