پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401

پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

 

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن  را روز پنج‌شنبه به تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2023) در ساعت 15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار مس رفسنجان و ذوب آهن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته مس رفسنجان و ذوب آهن در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تیم مس رفسنجان میزبان تیم ذوب آهن است.

عملکرد مس رفسنجان و ذوب آهن

تیم ذوب آهن در 17 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 9 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و  با تفاضل بدون  گل، 18 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرد.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مس رفسنجان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 17 بازی خود، تا کنون 4 برد، 12 مساوی و 1 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  5 گل و کسب 24 امتیاز، در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.تیم ذوب آهن در 5 بازی آخر خود، تا کنون 4 باخت و 1 مساوی داشته است. تیم مس رفسنجان هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد و 3 مساوی را کسب کرده است.

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که هر دو، بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهند. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم مس رفسنجان، 3 بار پیروز میدان بوده، 1 بار هم تیم ذوب آهن پیروز شده است و 1 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند.حتی این دو تیم در دور یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند، اما این بار تیم مس رفسنجان با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شد و موفق شد تا تیم ذوب آهن را از دور مسابقات خارج کند. در بازی روز پنج‌شنبه هم پیش‌بینی می‌شود که تیم مس رفسنجان پیروز شود، اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی ممکن است.به جرات می‌توان گفت، بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401 ؟

ساعت پخش زنده مس رفسنجان و ذوب آهن 13 بهمن 1401 نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.