پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022 : با اتمام مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، دور حذفی مسابقات آغاز شده و تیم های راه یافته از مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می روند. طی دیدارهای دور حذفی جام جهانی 2022،  بازی برزیل و کره جنوبی یکی از دیدارهای مهم است. جالب است بدانید، زمان بازی برزیل و کره جنوبی به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از اتمام مرحله گروهی را داشته باشند و قرار است که در تاریخ 14 آذر 1401، در روز دوشنبه، ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

برای تماشای پخش زنده بازی های جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی به عنوان تیم دوم گروه H، موفق شد تا به مرحله حذفی راه یابد و برزیلی ها نیز در جام جهانی با صدرنشینی گروه G به یک هشتم نهایی رسیدند.این دیدار یکی از جالب ترین و حساس ترین دیدارهای دور حذفی است و همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا آن را به صورت زنده مشاهده کنند و از تمامی لحظات حساسش لذت ببرند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی برزیل و کره جنوبی ، در سری رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های برزیل و کره جنوبی در دور مقدماتی جام جهانی 2022 می اندازیم.

بررسی وضعیت تیم کره جنوبی در دور گروهی جام جهانی 2022

کره ‌جنوبی با مصدومیت چند ستاره و شکست مقابل غنا، شروع خوبی در دور گروهی جام جهانی 2022 نداشت و حتی طرفدارانش را نسبت به صعود خود به دور حذفی مسابقات نا امید کرده بود. اما بازیکنان تیم ملی کره جنوبی دست از تلاش برنداشتند و همین امر باعث شد تا در هفته پایانی همه چیز به شکل دیگری رقم بخورد. در هفته سوم تیم کره جنوبی با پرتغال مسابقه داشت و از آن جایی که به پیروزی ۲-۰ اروگوئه رسیده بود، تنها به یک برد احتیاج داشت تا راهی مرحله حذفی شود.  سرانجام هم با پیروزی 2-1 مقابل پرتغال موفق شد بالاتر از اروگوئه و غنا به عنوان تیم دوم گروه H به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر صعود کند.

پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022
پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022

بررسی وضعیت تیم برزیل در دور گروهی جام جهانی 2022

تیم ملی برزیل به عنوان یکی از آماده ‌ترین تیم های ملی چند دوره اخیر و با هدایت تیته، شروع خوبی در جام جهانی داشت و با دو پیروزی در دو بازی نخست، صعود خود را قطعی کرد. با توجه به این شرایط، تیته تصمیم گرفت تا در بازی آخر مرحله گروهی خود که برای آن ها بیشتر حالت تشریفاتی داشت، از بازیکنان ذخیره اش استفاده کند که البته این تصمیم منجر به شکست یک بر صفر تیم برزیل در مقابل کامرون شد. البته تیم برزیل با کسب 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله دور حذفی جام جهانی 2022 راه یافتند.

زمان پخش زنده برزیل و کره جنوبی جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم برزیل و کره جنوبی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

iptv