پخش زنده ژاپن و کرواسی جام جهانی 2022

پخش زنده ژاپن و کرواسی جام جهانی 2022

پخش زنده ژاپن و کرواسی جام جهانی 2022 : پس از گذشت سه هفته طاقات فرسا، سرانجام مسابقات دور مقدماتی جام جهانی 2022 به پایان رسید و تیم های ملی هلند، سنگال، انگلیس، آمریکا، آرژانتین، لهستان، فرانسه، استرالیا، ژاپن، اسپانیا، مراکش، کرواسی، برزیل، سوئیس، پرتغال و کره جنوبی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. دیدارهای مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این گونه است که، تیم های ملی اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر رقابت خواهند کرد.

برای تماشای بازی های جام جهانی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده ژاپن و کرواسی جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

و اما یکی از مهم ترین بازی های این دوره از مسابقات جام جهانی قطر، رقابت بین دو تیم ژاپن و کرواسی است. این دیدار قرار است در روز دوشنبه 14 آذر ماه 1401 در ساعت 18:30 به وقت ایران اتفاق بیفتد. در این دیدار مشخص می‌شود که کدام یک از این تیم ها وارد مرحله یک چهار نهایی شده و یک پله به قهرمانی جام نزدیک تر خواهند شد. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا بازی دو تیم ژاپن و کرواسی را به صورت زنده مشاهده کنند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی ژاپن و کرواسی، در سری رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های ژاپن و کرواسی در دور مقدماتی جام جهانی 2022 می اندازیم.

وضعیت تیم ژاپن در دور مقدماتی جام جهانی 2022

تیم ملی ژاپن از گروه E ، بعد از پیروزی مقابل آلمان در هفته اول و شکست غیرمنتظره از کاستاریکا در هفته دوم جام جهانی، وضعیت نامعلومی پیدا کرد و ممکن بود که از صعود به مرحله حذفی باز بماند. اما بازیکنان تیم ملی ژاپن دست از تلاش برنداشتند. سرانجام پس از تلاش فراوان تیم ‌ملی فوتبال ژاپن موفق شد تا در بازی پایانی خود از گروه E جام جهانی در ورزشگاه خلیفه، تیم ملی اسپانیا را شکست دهد و با کسب شش امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه خود و برای چهارمین بار در طی ادوار گذشته، به دور دوم جام جهانی صعود کند.  جالب است بدانید، این اولین باری بود که آن ها می‌ توانستند در دو دوره متوالی صعود را تجربه کنند و به عنوان دومین تیم آسیایی، بعد از استرالیا، به مرحله حذفی جام جهانی 2022 صعود کنند.

وضعیت تیم کرواسی در دور مقدماتی جام جهانی 2022

تیم ملی کرواسی به رهبری لوکا مودریچ و مربیگری زلاتکو دالیچ موفق شد تا به‌عنوان دومین تیم از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. تیم ملی کرواسی در هفته اول دور مقدماتی 2022 با تیم مراکش وارد میدان رقابت شد و بازی را با نتیجه مساوی خاتمه داد. در دومین دیدار نمایش فوق ‌العاده‌ ای برابر کانادا داشت و به برتری چهار بر یک  رسید. در واقع همین نتیجه باعث شد تا آن ها نیاز به یک تساوی در آخرین مسابقه مرحله گروهی در جدال با بلژیک داشته باشند که البته در هفته سوم، مقابل بلژیک هم به نتیجه دلخواه خود دست یافتند و موفق شدند تا از این مرحله عبور کنند.

 زمان پخش زنده ژاپن و کرواسی جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ژاپن و کرواسی نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

iptv