پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401

پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را روز سه‌شنبه به تاریخ 2 اسفند (21 فوریه 2023) در ساعت 15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در جام حذفی

در مرحله دوم مسابقات یا دور یک هشتم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند. در مرحله اول، تیم آلومینیوم اراک در مصاف با تیم آریو اسلامشهر موفق به پیروزی شد. تیم نساجی مازندران هم با تیم فجر سپاسی بازی داشت و در نهایت به پیروزی رسید. نتیجه این دو بازی باعث شد تا در روز سه‌شنبه تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تیم آلومینیوم اراک در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 2 برد و 3 مساوی به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم تراکتور قرار گرفت و بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه داد. تیم آلومینیوم اراک در حال حاضر با 29 امتیاز در جایگاه ششم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. تیم نساجی مازندران در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 2 مساوی و 3 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم مس کرمان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد. تیم نساجی مازندران، در حال حاضر با 22 امتیاز در جایگاه دهم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401
پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که 1 برد برای تیم نساجی مازندران، 1 برد برای تیم آلومینیوم اراک و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز سه‌شنبه به نفع تیم آلومینیوم اراک تمام شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و در نتیجه احتمال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در دومین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آلومینیوم اراک و نساجی مازندران 2 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران نیز ساعت 15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV