پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401

پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان آسیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الفیصلی عربستان و فولاد ایران را روز دو‌شنبه به تاریخ 1 اسفند (20 فوریه 2023) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الفیصلی عربستان و فولاد ایران برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته الفیصلی عربستان و فولاد ایران در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2022، دو تیم الفیصلی عربستان و فولاد ایران در ورزشگاه الثمامه قطر به مصاف یکدیگر می‌روند. فولاد در این فصل از بازی‌های لیگ برتر بازیکنان خوبی از جمله تورس را جذب کرد و همین امر باعث شده تا انتظارات طرفداران فولاد از تیم محبوبشان بالا برود. البته وضعیت تیم به دلیل مصدومیت چند تن از بازیکنانش سخت تر شده است. به هر حال اکنون باتوجه به این که فولاد تنها نماینده ایران در آسیا است، انتظار می رود که نتیجه خوبی بر خلاف هفته‌های اخیر در لیگ برتر کسب کند. به خصوص این که الفیصلی از تیم‌های عربستانی همیشه قوی و با برنامه بوده است و فولاد بازی سختی در پیش دارد. البته تیم فولاد هم داشته‌های خوبی دارد و این می‌تواند به این تیم برای برد برابر نماینده عریستان کمک کند. در واقع تورس بازیکن اسپانیایی تیم فولاد یکی از امتیازات این تیم است و انتظار می‌رود که در این بازی، او تمام توانایی خود و سبک فوتبال اسپانیایی‌اش را نشان دهد و به فولاد برای رسیدن به برد کمک کند.

پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401
پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401

اما متاسفانه ماریانو واسکز بازیکن آرژانتینی تیم الفیصلی، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی حساس، تیمش را همراهی کند. بنابراین از میان ویلی سمدو، روسکلی پریرا، مسعود جمعه و وکوویچ، چهار بازیکن خارجی الفیصلی هستند که سرمربی یونانی تیم باید از بین آن‌ها سه بازیکن را انتخاب کنند. چرا که طبق قانون لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می‌تواند از سه بازیکن خارجی و یک سهمیه آسیایی استفاده کند. اما از آن‌جایی که الفیصلی بازیکن آسیایی را ندارد و به همین خاطر باید از سه بازیکن خارجی بهره گیرد. جالب است بدانید، رویارویی الفیصلی عربستان و فولاد ایران یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در لیگ قهرمانان است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند و از دور مسابقات خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم 

زمان پخش زنده الفیصلی عربستان و فولاد ایران 1 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم الفیصلی عربستان و فولاد ایران نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.