پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401

پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و  لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آینتراخت فرانکفورت و ناپولی را روز سه‌‌شنبه به تاریخ 2 اسفند (21 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آینتراخت فرانکفورت و ناپولی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آینتراخت فرانکفورت و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله یک ‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم آینتراخت فرانکفورت و ناپولی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم آینتراخت فرانکفورت، یک باشگاه فوتبال آلمانی است که در شهر فرانکفورت قرار دارد و در حال حاضر در بوندس‌لیگا، بالاترین دسته از لحاظ لیگی قرار دارد. این تیم در سال ۱۸۹۹ تأسیس شد و تا به حال موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ آلمان، ۵ عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان به‌همراه یک نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا و همچنین دو قهرمانی در جام یوفا (لیگ اروپا) شده‌ است. تیم آینتراخت فرانکفورت در بازی گذشته خود، مقابل تیم وردربرمن قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

تیم ناپولی یک باشگاه فوتبال ایتالیایی است که در شهر ناپل قرار دارد. ناپولی چهارمین تیم پرطرفدار کشور ایتالیا و از پرهوادارترین تیم‌های جنوب ایتالیا است. این باشگاه در سال ۲۰۱۵ به عنوان پنجمین تیم سرمایه‌دار سری آ رتبه‌بندی شد. ناپولی از اعضای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا نیز می‌باشد. تیم ناپولی در بازی گذشته خود، مقابل تیم ساسولو قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم، هر 5 بازی اخیر خود را برده است.

پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401
پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401

این دو تیم تاکنون رو در روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند و هیچ نتیجه‌ای برای آن‌ها ثبت نشده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز سه‌شنبه تقریبا سخت و غیر ممکن است. اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آینتراخت فرانکفورت و ناپولی 2 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم آینتراخت فرانکفورت و ناپولی نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV