پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022

پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022

پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022 : بازی جام جهانی امسال به قطع می تواند یکی از جالب ترین رقابت های سال های اخیر می باشد و گروه بندی تیم های شرکت کننده، یاد و خاطره دوره های قبلی را برای ما زنده می کند. یکی از این بازی ها پرخاطره، می تواند متعلق به بازی جذاب و دیدنی دو تیم آلمان و اسپانیا باشد. چرا که در فینال جام جهانی 2010 این دو تیم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.در جام جهانی 2022 هم دو کشور آلمان و اسپانیا در گروه E قرار گرفته اند و با در اختیار داشتن ستارگانی در سطح بین ‌المللی، از قدرتمند ترین تیم‌ه های گروه E جام جهانی محسوب شده و در کنار آلمان،‌ از شانس ‌های صعود به مرحله بعد هستند و به علت قرار گرفتن این دو تیم در گروه E،  به «گروه مرگ جام جهانی قطر» معروف شده است.

بازی حساس اسپانیا و آلمان روز یک‌ شنبه ۶ آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد. این بازی در ورزشگاه البیت شهر الخور انجام می ‌شود. رقابت بین دو تیم آلمان و اسپانیا، به عنوان حساس ترین دیدارهای جام جهانی شناخته شده است و افراد زیادی تمایل دارند تا این بازی پرهیجان را  مشاهده کنند. از این رو سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی آلمان و اسپانیا ، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر کجا که هستید این بازی مهم را مشاهده کنید.

برای تماشای 

لینک پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022

بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک تماشای پخش زنده شبکه 3

نگاهی بر وضعیت تیم ملی اسپانیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکنون در ۱۵ جام جهانی حضور داشته است که البته  در سال ۱۹۸۲، اسپانیا خود میزبانی این بازی ها را برعهده داشت. از سوابق بازی های جام جهانی این تیم باید گفت که، پنج حذف در مرحله گروهی، یک حضور در دور دوم (با توجه به فرمت متفاوت برگزاری‌)، سه حضور در مرحله یک هشتم نهایی، چهار بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی، یک رتبه چهارم و یک قهرمانی در سال ۲۰۱۰، را در کارنامه خود ثبت کرده است. جالب است بدانید که اسپانیا قهرمانی خود را در مقابل تیم قدرتمند آلمان به دست آورد و حالا بعد از گذشت 12 سال، دوباره این دو تیم در مسابقات جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در ۱۵ دوره حضور خود در جام‌های جهانی، ۶۳ دیدار برگزار کرده که موفق به ثبت آمار ۳۰ پیروزی، ۱۵ مساوی، ۱۸ شکست، ۹۹ گل زده و ۷۲ گل خورده شده است. اسپانیا به مربیگری لوییز انریکه در مرحله مقدماتی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، در گروه دوم (B) با تیم‌ های سوئد، یونان، گرجستان و کوزوو هم‌ گروه بود و طی بازی های انجام داده، توانست با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ بازی، بالاتر از سوئد که موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده بود، به جام جهانی قطر صعود کند. طبق سیدبندی که توسط جام جهانی 2022 انجام شد، اسپانیا در کنار تیم های ملی آلمان، کاستاریکا و ژاپن در گروه E قرار گرفت. بنابراین تیم ملی اسپانیا برای ورود به مرحله حذفی باید به مصاف سه تیم هم گروه خود برود که البته دیدار دوم تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل آلمان است و از حساس ترین دیدارهای این دوره به شمار می آید.

پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022

بازیکنان تیم ملی اسپانیا، ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان، بوده و از نظر مهره، یکی از برترین تیم‌ های کل جام به شمار می آید. اسامی مهم ترین بازیکنان تیم ملی اسپانیا ۲۰۲۲ به شرح زیر می باشد. سرخیو راموس، پابلو سارابیا و کارلوس سولر (پاری سن ژرمن)، کوکه، مارکوس یورنته و آلوارو موراتا (اتلتیکومادرید)، آیمریک لاپورته و رودری (منچسترسیتی)، دنی کارواخال و مارکو آسنسیو (رئال مادرید)، پائو تورس و یرمی پینو (ویارئال)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)، گاوی، پدری، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی و اریک گارسیا (بارسلونا) و…. محل اقامت و کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ در دانشگاه قطر خواهد بود. نکته جالب اینجاست که تیم ملی آرژانتین هم از همین مکان برای برگزاری اردوی خود استفاده کرده است.

پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022
پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022

نگاهی بر وضعیت تیم ملی آلمان

تیم ملی آلمان تاکنون 19 بار  در مسابقات جام جهانی حضور داشته است و می توان گفت که، پس از برزیل که در تمام دوره‌ ها حضور داشته، رکورددار محسوب می‌ شود. طی بازی های انجام شده در ادوار مختلف جام جهانی، آلمان‌ ها چهار عنوان قهرمانی در سال‌های ۱۹۵۴، ۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴، چهار عنوان نایب‌ قهرمانی در سال‌های ۱۹۶۶، ۱۹۸۲، ۱۹۸۶ و ۲۰۰۲، چهار عنوان سومی در سال‌ های ۱۹۳۴، ۱۹۷۰، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰، پس از برزیل که سابقه پنج عنوان قهرمانی دارد، بالاترین عناوین جام جهانی را به دست آورده است. جالب است بدانید که، تیم ملی آلمان با ۱۳ حضور ، رکورد دار مراحل نیمه نهایی جام جهانی است و از بین ۶ گلزن برتر تاریخ جام‌ های جهانی، سه نفر با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان به این آمار دست یافتند. میروسلاو کلوزه با ۱۶ گل، بهترین گلزن تاریخ جام‌ های جهانی است و گرد مولر، با ثبت ۱۴ گل در رده سوم قرار گرفتن و یورگن کلینزمن با ۱۱ گله زده، در رده ششم این رده‌ بندی جای دارد.

تیم ملی فوتبال آلمان در ۱۹ حضور خود در جام جهانی، تاکنون ۱۰۹ دیدار در ادوار مختلف جام ‌های جهانی برگزار کرده ‌اند که حاصل آن ۶۷ برد، ۲۰ مساوی و ۲۲ باخت بوده است و در طی این بازی ها تیم ملی آلمان ۲۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۲۵ گل دریافت کرده‌ است. تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، در آخرین گروه بین گروه‌ های ده‌ گانه مسابقات انتخابی منطقه اروپا، به مصاف تیم هایی چون مقدونیه شمالی، ایسلند، لیختن اشتاین، ارمنستان و رومانی رفت و به راحتی موفق شد، با ۹ برد و تنها یک شکست ۲-۱ برابر مقدونیه از ده بازی، به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022 : آلمان اولین تیمی بود که حضورش در این مسابقات قطعی شد. ایلیکای گندوغان، سرژ گنبری و تیمو ورنر با به ثمر رساندن ۵ گل، نقش موثری را برای  حضور این تیم در جام جهانی 2022 ایفا کردند. از مهم‌ ترین بازیکنان تیم ملی آلمان می ‌توان به  مانوئل نویر، یوشوا کیمیچ، سرژ گنبری، توماس مولر، لئون گورتزکا و جمال موسیالا (بایرن مونیخ)، کریم آدیمی، مارکو رویس و نیکلاس سوله(دورتموند) مارک آندره ترشتگن (بارسلونا)، آنتونی رودیگر (رئال مادرید)، تیمو ورنر (لایپزیگ)، کای هاورتز (چلسی) و… اشاره کرد. محل اقامت تیم ملی فوتبال آلمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ در استراحتگاه الزلال در الرویس خواهد بود. این نقطه کویری در شمالی ‌ترین منطقه قطر واقع شده و تنها ۱۰ کیلومتر با مجموعه باشگاه ورزشی الشمال که کمپ تمرینی تیم ملی آلمان است، فاصله دارد. تیم ملی آلمان از طرفداران مشهور و پرشوری برخوردار است که به اجرای طرح ‌های موزاییکی و گرافیکی خود بر روی سکوها مشهورند.

زمان پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت پخش زنده آلمان و اسپانیا جام جهانی 2022 نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.