بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر

بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر

بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر : اولین بازی جام جهانی 2022 متعلق به بازی میان دو تیم قطر و اکوادور است. قطر امسال میزبان مسابقات جام جهانی را برعهده داشته و افتتاحیه این مسابقات هم با بازی میزبان شروع می شود. دو تیم ملی قطر و اکوادور طی سیدبندی جام جهانی در گروه A قرار گرفته اند و اولین بازی خود را در روز 29 آبان ماه 1401 در ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه البیت به مصاف یکدیگر می روند. استادیوم 60 هزار نفری البیت در شهر الخور واقع شده و طراحی آن به سبک بومی قطر است.

برای تماشای بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

رقابت بین دو تیم قطر و اکوادر، به عنوان بازی افتتاحیه جام جهانی می تواند بسیار تماشایی و جذاب باشد. از این رو افراد زیادی تمایل دارند تا این بازی پرهیجان را  مشاهده کنند. سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی اکوادر و قطر، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکان و زمانی به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند.

آشنایی با تیم ملی قطر

تیم ملی فوتبال قطر برای اولین بار است که در مسابقات جام جهانی حضور یافته است. نحوه صعود این تیم به جام جهانی قطر با سایر تیم‌ ها تفاوت دارد. فدراسیون فوتبال قطر زمانی که از سال ‌ها قبل اهداف بلند پروازانه‌ ای داشت در سال ۲۰۱۱ موفق به کسب میزبانی این مسابقات در سال ۲۰۲۲ شد تا بدین ترتیب نخستین حضور خود در جام جهانی را به این شکل تجربه کند.

این تیم به مربیگری فلیکس سانچس از آمادگی کاملی برخوردار است. از فعالیت های موثر و مفید تیم قطر برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی شرکت در اردوهای تمرینی در کشورهای اتریش و اسپانیا بوده و هم چنین بازی ‌های دوستانه‌ ای که با تیم‌ هایی چون کانادا، شیلی، نیکاراگوئه و گواتمالا برگزار کرده است. عنابی ‌ها لقبی است که تیم ملی قطر برای خود انتخاب کرده اند. این تیم که  بیشتر از بازیکنان شاغل در لیگ خود بهره می‌ برد، در سال های اخیر موفقیت های چشمگیری را به دست آورده است. از موفقیت های او در چند سال گذشته می توان به کسب جام ملت ‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد. هم چنین این تیم  در رده‌ بندی فیفا هم صعود قابل‌ توجهی داشته و در حال حاضر در رده پنجاهم جهانی قرار گرفته است و در بین تیم ‌های آسیایی هم بعد از تیم‌ های ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در رده پنجم جای دارد.

با سی دبندی که توسط جام جهانی انجام شد، تیم قطر همراه با تیم های سنگال، هلند و اکوادور در گروه  Aقرار گرفته است. از ستارگان تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌ توان به سعد الشیب (دروازه‌بان)، اکرم عفیف (مهاجم)، المعز علی (مهاجم)، حسن الهیدوس (مهاجم) اشاره کرد.  محل تمرین تیم قطر، کمپ تمرینی 3aspire zone training facilities   است. هم چنین محل اسکان آن ‌ها هتل بوتیک العزیزیه است. هواداران تیم قطر مانند دیگر تیم ها لازم نیست که برای تشویق بازیکنان تیمشان مسافت زیادی را طی کنند و این شانس را دارند که در سرزمین خودشان به تشویق و تماشای بازیکنان محبوب کشورشان بپردازند.

بازی افتتاحیه جام جهانی 2022  قطر اکوادر
بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر

آشنایی با تیم ملی اکوادور

مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی اکوادور، در منطقه آمریکای جنوبی در یک گروه ۱۰ تیمی ترتیب داده شد و به صورت رفت و برگشت برگزار شد و اکوادور به مربیگری گوستاوو آلفارو، با قرار گرفتن در رده چهارم جدول با ۷ پیروزی، ۵ تساوی و ۶ شکست، موفق شد تا برای چهارمین بار در جام جهانی شرکت کند. نخستین بازی رسمی این تیم به سال 1938 برمی گردد که با تیم بولیوی بازی داشت و  با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. در طول سال های گذشته هم، بهترین نتیجه تیم ملی اکوادور برد ۶ بر صفر مقابل پرو و بدترین نتیجه آن باخت ۱۲ بر صفر مقابل آرژانتین بوده است.

تیم ملی اکوادور تاکنون در سه جام جهانی در سال‌ های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ حضور داشته است و فقط در جام جهانی ۲۰۰۶ موفق به حضور در مرحله یک هشتم نهایی شد و در سال های 2002 و 2014 در دور گروهی از مسابقات کنار رفت. تیم اکوادر در سال 2006 با میزبان مسابقات، لهستان و کاستاریکا هم گروه بودند که دو پیروزی مقابل دو تیم آخر، باعث صعود اکوادور به مرحله حذفی شد و به جرات می توان گفت که، این بزرگ ترین افتخار تاریخ تیم ملی اکوادور است. از جمله ستاره‌ های تیم ملی اکوادور می ‌توان به مویسس کایسدو، پیرو هینکاپیه، پرویس استوپینیان، خوزه سیفوئنتس و گونزالو پلاتا اشاره کرد.

محل اسکان تیم ملی اکوادور در هتل hyatt regency oryx doha است وهم چنین کمپ تمرینی آن ‌ها Mesaimeer SC training facilities است. هواداران تیم ملی اکوادور هم برای دیدن رقابت تیم محبوبشان، از همه کشورها به قطر می‌ روند.

نگاهی بر بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر

در حقیقت پیش بینی این بازی کمی مشکل است،  زیرا در سال های اخیر تیم قطر عملکرد خوبی از خود نشان داده و پیشرفت چشمگیری داشته است، تیم اکوادر هم اگر چه در بازیکنانش ستاره های فوتبال دیده نمی شود، اما به عنوان نمایند آمریکای لاتین از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار می باشد و تصور افراد بر این است که بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 برای آن ها سخت و طاقت فرسا نخواهد بود. اما همه ما می دانیم که فوتبال بازی غیر قابل پیش بینی است و امکان هر اتفاقی در زمین بازی  وجود دارد. این دو تیم در گروه A جام جهانی قرار گرفته اند و قرار است در بازی های گروهی جام جهانی با تیم های دیگری چون سنگال و هلند هم وارد بازی شود.

زمان بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اکوادر چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم قطر و اکوادر نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سه سیما دنبال کنید.