ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر

ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر

ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر : به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر شبکه یک و شبکه دو سیما ، ویژه برنامه هایی شاد و زیبا برای گرامیداشت دختران سرزمینمان در نظر گرفته است. طبق آخرین اخبار به دست آمده ویژه برنامه همسایه از شبکه یک و ویژه برنامه دست کی بالا از شبکه دو با محوریت روز دختر بر روی آنتن می روند که در ادامه به بررسی جزئیات دقیق تر آن می پردازیم.

برنامه همسایه از شبکه یک

ویژه برنامه همسایه به تهیه کنندگی مجید صفری و اجرای فضه سادات حسینی به مناسب ولادت حضرت معصومه (س) و مصادف با روز دختر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه حوالی ساعت 10 به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود. این برنامه که در قالبی شاد و مفرح تهیه شده است، به ویژگی های برجسته و شخصیت والای این حضرت می پردازد. برنامه همسایه دارای آیتم های شاد و زیبایی است که با اهداي  300 گلدان گل و متبرکات حرم حضرت معصومه به دختران بيننده فضایی دلنشین را برای مخاطبین به ارمغان می آورد.

معرفی ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر
ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر

 

برنامه دست کی بالا از شبکه دو

برنامه دست کی بالا به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق جو از جمله برنامه های پرطرفدار شبکه دو است که برای گروه کودک و خردسال ساخته شده است. این ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر در روزهای زوج ساعت 9:45 صبح از طریق آنتن شبکه دو پخش می شود. در این برنامه دو شخصیت عروسکی به نام های توتک و زاغک نیز در ماجراهای جالب حضور دارند که با اجرای گیتی خامنه و محمدرضا بهروز در نقش عمو بهروز و دکوری نوستالژیک و شاد، لحظاتی مفرح و آموزنده را برای کودکان به ارمغان می آورند.

دست کی بالا ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر

صدا پیشه های برنامه فرزاد شیرمحمدی و نازنین حقیری برعهده دارند و همچنین عروسک گردانی زاغک را احمد آکشته و تن پوش توتک را ناصراحمدی فر انجام می دهند. نمایش و طرح موضوع، قصه گویی و آموزش راه و رسم خوب بودن، درست فکر کردن و صحیح تصمیم گرفتن، ورزش و تفریح به صورت موزیکال، کار با وسایل، آموزش و ساخت اسباب بازی و کاردستی با وسایل دور ریختنی، آموزش عملی علوم و تجربیات زندگی و بخش های فکری و تفریحی، آیتم های این برنامه را تشکیل می دهند.

ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر
ویژه برنامه های مناسبتی روز دختر

این برنامه آموزنده به مناسبت روز دختر هم ویژه برنامه ای تدارک دیده است که در بخشی از برنامه گیتی خامنه با روایت قصه ‌ای نقش مهم و بزرگ دختر را از زبان دختر دانای کشاورز نقل می ‌کند.دیگر آیتم های این ویژه برنامه، شامل آموزش ترکیب رنگ ‌ها برای ساخت رنگ‌ های شاد برای برپایی جشن ‌ها و ساخت اشیا زیبا می باشد و دختران نسل سلیمانی هم با اجرای ترانه ‌ای زیبا در وصف همت والای دختران ایرانی در عرصه ‌های شجاعت، کار آفرینی، ورزش، الگو برداری از ائمه معصومین (ع) در زندگی لحظاتی زیبا را خلق خواهند کرد.

 

منبع: آسمان