خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال پایتخت 4 قمست 17

در سریال پایتخت 4 قمست 17 اوس موسی که در شب گذشته به همراه نقی پشت تریلی بود و داشت به نقی راه و روش روانشناسی یاد می داد تا آروم بشه پاش سر میخوره و از پشت تریلی به پایین پرت میشه تا مانند سریال پایتخت فصل گذشته که دست هایش شکسته بود این دفعه پاش بشکنه و برایش مشکل جدیدی به وجود بیاد.

در صبح فردا که نقی با فامیل ها صحبت کرده بود 7 صبح به خانه اش بیان تا برای پوشش و کمک به سر ساختمان بروند و از آن طرف ارسطو به همراه بائو و رحممت به مصالح فروشی رفته بود تا مصالح مورد نیاز ساختمان را تهییه کنند و به آنجا ببرند. در همین راستا باید ایست بازرسی جنگل که فردی بسیار بد اخلاق و سختگیر معروف به کسلر در آنجا کار می کرد را رد کنند برای همین نقشه ای کشیده بودند و با جشن گرفتن و قرار دادن مصالح ساختمان در زیر پاهایشان می خواستند آن را گول بزنند و گفتند که به مهمانی فیضی می روند و در نهایت توانستند این کار انجام بدهند و از آنجا عبور کنند.

در ادامه هما که دختر هایش را به همراه سوسن به کلاس برده بود می خواست که سر ساختمان برود و به آنها سر بزند برای همین به فهیمه زنگ زد و میخواست آدرس اونجارو بگیرد که فهیمه بهش گفت رحمت دارد به اینجا می آید همراه او بیا هما در حال اومدن به ساختمان بود که با ایست بازرسی روبه رو شدند و بعد از دیدن صندوق ماشین رحمت توسط کسلر قضیه لو رفت و کسلر هما را از ماشین پیاده کرد تا با او صحبت کند و نقی که داشت از روی دوربین تفنگ داستان لحظه به لحظه دنبال می کرد سریع خودش را می خواست به هما برساند تا مشکلی برای هما درست نشود.

سریال پایتخت 4 قسمت 17

دیدگاه‌ها