خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال پایتخت 4 قسمت 16

در سریال پایتخت 4 قسمت 16 سوسن خواهر زاده اوس موسی که شرایط روانی نرمالی هم ندارد و به شدت به اوس موسی وابسته هستش به خانه نقی اینا می رود تا داییش به همراه نقی سر ساختمان بروند و شرایط کاری آنجا را بررسی کنند. در همین راستا که ارسطو از هیچی خبر نداشت به خانه می آید و با خواهر زاده اوس موسی روبه رو می شود و فکر می کند که مادرش دوباره برای او این دختر زیر نظر دارد و میخواد او را براش خواستگاری کند و ارسطو می آید دست پیش بگیرد و خودش می رود که با او صحبت کند و بهش بگوید که قصد ازدواج ندارد و از آنجایی که آن دختر شرایط روانی مناسبی ندارد قاب عکس زن مرحوم ارسطو به سمتش پرت می کند که باعث ناراحتی و عصبانیت ارسطو می شود و سوسن وسایلش بر می دارد که از آنجا برود که هما می آید و مانع رفتن او می شود.

در ادامه سوسن که هیچ جوره نمی خواست در خانه بماند با اصرار زیاد همراه هما از خانه می روند بیرون و هما قرار است کارگاه شود و از خلافکارانی که دارن کار هایی بر خلاف قانون محیط زیست انجام می دهند فیلم بگیرد و مدرکی برای ارائه به شورای شهر داشته باشد تا جلوی خلاف آن ها را بگیرند که این کار برایشان دردسر بزرگی درست می کند آنها که در حال فیلم گرفتن بودن به یک باره خلافکاران در شرایطی که آن ها حواسشان نبود دوربین را از دستشان میگرند و قایقی که با آن به سمت دیگر دریاچه رفتن بودن را با خود می برند و آن ها در همان سمت مجبورند که بمانند.

پس از گذشت چند ساعت در شرایطی که اوس موسی از دیر کردن خواهر زاده اش بسیار نگران است بعد از اینکه نقی از مهمانی بر میگردد سراسیمه به سمتش می رود و این موضوع را به نقی می گوید. فهیمه به آژانسی که آنها را از خانه برده بود زنگ می زند تا از او بپرسد که هما و سوسن به کجا رسانده پس از آن آدرس را نقی پیدا می کند و به همراه اوس موسی و ارسطو به آنجا می روند وتا هما و سوسن را از دردسری که داخلش افتاده بودن نجات دهند.

سریال پایتخت 4 قسمت 16

 

دیدگاه‌ها