خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال پایتخت 4 قسمت 14

در سریال پایتخت 4 قسمت 14 نقی بعد از دعوایی که با هما کرد و هما به صورت غیر مستقیم نقی را بی ادب خطاب کرد اون از ماشین به نشانه اعتراض پیاده شد ولی بلافاصله با رحمت تماس گرفت تا زمانی که بقییه رساندش برگرده و نقی از اونجا برداره که رحمت این موضوع قبول نکرد و حالا او باید پیاده به خانه برگردد.

در این قسمت از سریال پایتخت ارسطو برای اینکه بتواند مدرکی برای ارائه به پلیس برای گرفتن بیمه همسرش تحویل دهد باید سند ازداوجش را که گم شده پیدا کند به همین خاطر در فیلم ها به دنبال جاهایی هست که با همسر مرحومش رفته تا بتواند نشانه ای از سند ازدواج پیدا کند تا بتواند پول را بگیرد و خانه خودش و فهیمه را تکمیل کند.

در ادامه از آنجایی که هما باهم دیگر قهر هستن هیچ کدام نمی خواخند کوتاه بیایند تا طرف مقابل را ادب کنند ولی صبح روز بعد که هما می خواهد به سرکار برود یک گل در کفش می بیند و فکر می کند که نقی اونو گذاشته و در واقع با این کارش میخواسته از اون عذر خواهی و در حال رفتن به شورا اوهم برای نقی یک پیام احساسی میفرسته و آن طرف نقی فکر میکنه که هما از اون داره معذرت خواهی میکنه و تصمیم میگیره که گل بگیره و برای اون به شورای شهر ببره و این کار را انجام میده و وسط جلسه هما وارد میشه و گل را روی میز جلسه میزاره و هما اعضای شورا برای شام به خانه دعوت میکنه.

ارسطو و بائو که با یک معمار سر ساختمان قرار داشتن به آنجا می روند و معمار به آنها میگوید که دو تا مامور به اینجا آمدند و تذکر دادند که اینجا جای ساخت و ساز نیستش و بعد از پی گیری رحمت متوجه می شوند که اون دو نفر رحمان و رحیم هستن و بلافاصله رحمت پیش آنها میره و رحمان و رحیم به ارسطو و بائو می گویند که شورای شهر گفته بیایم و به شما تذکر بدیم برای همین ارسطو الان همه چیز را از چشم هما می بیند.

سریال پایتخت 4 قسمت 14

دیدگاه‌ها