خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال پایتخت 4 قسمت 12

در سریال پایتخت 4 قسمت 12 بعد از مهمانی که ارسطو در مسجد محل برای همسرش گرفت خانواده معمولی در حال برگشت و جلوی در خانه با بردران زن ها ارسطو روبه رو شدند که این موضوع برای ارسطو بسیار داستان ساز شد و نقی و مادر ارسطو شروع به گیر دادن به اون کردن تا حدی که ارسطو بسیار عصبانی شد.

همراه برادر زن های ارسطو یک خانم چینی دیگر هم بود که هویت این خانم برای خانواده معمولی ناشناخته بود و در پی این بودن که بدونن اون کیه و در علی آباد چیکار داره. در ادامه این زن چینی شروع به صحبت با ارسطو کرد و یک سری مدارکی را داشت برای ارسطو توضیح می داد و از او می خواست امضا بگیره که در آن لحظه نقی بعد از اینکه دید ارسطو داره چیزی را امضا میکنه مانع این کار شد و هما را صدا کرد تا برگه ای که ارسطو داره امضا می کند را بخواند تا بعد ها برای ارسطو دردسر ساز نشود که در آخر متوجه شدند این زن چینی قرار است وکیل ارسطو شود تا پرونده 400 هزار دلاری که قرار است ارسطو از شرکت بیمه بگیرد را پیگیری کند.

در حالی که کل خانواده درگیر کار های ارسطو شده بودند بهبود از آفریقا با فهمیه تماس میگیره و خبر تلخ و شوکه کننده ای به او می دهد و این خبر این بود که باید یک طبقه از خانه ای که در حال ساختش هستن را به علت کمبود پول باید بفروشند بعد از کلی گریه ای که فهمیه کرد یک مشتری را بهبود به فامیلی افشین به در خانه نقی اینا فرستاد تا با نقی برن سر زمین بروند و آنجا را به اون بفروشند که در این مسیر ارسطو، رحمت و بائو نقی را همراهی کردند.

بعد از اینکه افشین که بر خلاف فامیلی اش مرد به نظر میاد یک زن بود و رفت سر ساختمان و آنجا را دید در همین حال آن منطقه ای که ساختمان فهیمه قرار داشت ارسطو را یاد پکن انداخت و تصمیم گرفت جای اون خانم ارسطو اون طبقه از ساختمان را بخرد و بعد از کلی بگو و مگو به اون خانم گفتن که از فروش منصرف شدن و او با ناراحتی زیاد با کلی بد و بیرا گفتن ساختمان را ترک کرد.

سریال پایتخت 4 قسمت 12

 

دیدگاه‌ها