پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401

پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال را روز دوشنبه به تاریخ 15 اسفند (6 مارس 2023) در ساعت 16:45 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته گل گهر سیرجان و استقلال در لیگ برتر ایران

در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم گل گهر سیرجان در 21 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 10 برد، 7 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 7  گل، 37 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار بگیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 21 بازی خود، تا کنون 11 برد، 7 مساوی و 3 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  13 گل و کسب 40 امتیاز، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

تیم گل گهر سیرجان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد، 1 باخت و 2 مساوی به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم پیکان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد. تیم استقلال هم در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم نساجی مازنداران قرار گرفت و موفق شد بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه داد.

پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401
پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم استقلال موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از تیم گل گهر سیرجان ببرد . البته در 5 دیدار گذشته هم، همواره تیم استقلال پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود که برد از آن تیم استقلال است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده گل گهر و استقلال 15 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال نیز ساعت 16:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز دو‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV