پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401

پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس کرمان و فولاد را روز دو‌شنبه به تاریخ 15 اسفند (6 مارس 2023) در ساعت 15:00 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم مس کرمان و فولاد برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته مس کرمان و فولاد در لیگ برتر ایران

در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم مس کرمان و فولاد در استادیوم باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم مس کرمان در 21 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 4 برد، 6 مساوی و 11 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 7-  گل، 18 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ قرار بگیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم فولاد نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 21 بازی خود، تا کنون 6 برد، 9 مساوی و 6 باخت به دست آورده است و با تفاضل  بدون گل و کسب 27 امتیاز، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401
پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401

تیم مس کرمان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 1 برد، 3 باخت و 1 مساوی به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد. تیم فولاد هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد و 3 باخت به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت و موفق شد بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

دیدار رفت دو تیم  با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. البته در 5 دیدار گذشته هم، تیم فولاد 1 بار پیروز میدان بوده است و 4 بار هم نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی این بازی تقریبا غیر ممکن است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز دوشنبه، برای هر دو تیم مس کرمان و فولاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مس کرمان و فولاد 15 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم مس کرمان و فولاد نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز دو‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV