پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402

پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402

در این صفحه لینک پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم گل گهرسیرجان و سپاهان را روز پنج‌شنبه به تاریخ 7  دی (28 دسامبر 2023) در ساعت 15:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار گل گهر سیرجان و سپاهان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته گل گهر سیرجان و سپاهان در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402
پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402

در بازی معوقه هفته ششم  از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان، در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را عباس راکی برعهده دارد.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم گل گهر سیرجان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 1 برد، 3 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم استقلال قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی با یک گل زده خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم سپاهان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، در 5 بازی اخیر، تیم سپاهان 3 بار پیروز میدان بوده است و 2 بار هم دو تیم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند. با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود در بازی روز پنج‌‌شنبه تیم سپاهان پیروز شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402
پخش زنده گل گهر سیرجان و سپاهان 7 دی 1402

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم سپاهان طی 13 بازی خود، با کسب 31 امتیاز و تفاضل 21 گل، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم گل گهرسیرجان هم، طی 13 بازی خود، با کسب 19 امتیاز و تفاضل 5 گل، در رده هشتم جدول جای گرفته‌ است.

طبق تصمیم سازمان لیگ بر اساس احکام صادره پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان تا زمانی که قراردادهای خود را اصلاح نکنند حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

سپاهان به دلیل اخراج رضا اسدی در بازی اخیر خود، مجوز حضور وی در ترکیب را ندارد، اما دو بازیکن اخراجی دیگر زردپوشان در مصاف با آلومینیوم اراک، هم به جمع این شش نفر اضافه می‌شوند.

محمد کریمی و برلیان دابو جزو این محرومین کارت قرمز هستند. گفتنی است رامین رضاییان هم به دلیل مصدومیت دو هفته دور از میدان خواهد بود تا به جام ملت‌های آسیا برسد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV