پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401

پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401

در این صفحه پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و ون پارس اصفهان را روز سه شنبه به تاریخ 20 دی (10 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم پرسپولیس و ون پارس اصفهان برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و ون پارس اصفهان در جام حذفی

در دور اول مسابقات جام حذفی 02-1401، دو تیم پرسپولیس و ون پارس اصفهاندر استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم ون پارس اصفهان، مهمان تیم پرسپولیس می باشد. تیم پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در تمامی تورنمنت ها، موفق شده تا 3 برد و 2 مساوی را تجربه کند و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ون پارس اصفهان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 5 بازی اخیر خود، تا کنون 4 برد و 1 مساوی را تجربه کرده است.

در واقع این دو تیم تا کنون با یکدیگر بازی نداشته اند و این اولین باری است که رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. البته تیم ون پارس اصفهان برای تقابل با تیم قدرتمند پرسپولیس باید آمادگی کاملی داشته باشد. این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور درحالی برگزار می ‌شود که پرسپولیس دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت. مصدومیت سعید صادقی و محرومیت ترابی فرصت مناسبی برای سروش رفیعی به وجود آورده است تا بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد. سروش رفیعی، هافبک بازی ‌ساز پرسپولیس، که برخلاف هفته‌ های ابتدایی فصل بیشتر از روی نیمکت دیدارهای اخیر را دنبال کرده بود، احتمالا یکی از بازیکنانی است که مقابل ون پارس در جام حذفی فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است.

پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401
پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401

پیش بینی بازی پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده تیم پرسپولیس که در صدر جدول لیگ برتر امسال قرار گرفته است، به گونه ای تمرین کرده تا تیم خوب ون پارس اصفهان را شکست دهد و این امر از تمرینات تیم پرسپولیس که برای بازی روز سه شنبه انجام داده بود، مشخص شد. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در اولین دور از مسابقات جام حذفی، از مسابقات خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پرسپولیس و ون پارس اصفهان 20 دی 1401   

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و ون پارس اصفهان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV