پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401

در این صفحه پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن را روز جمعه به تاریخ 30 دی (20 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و ذوب آهن در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر  02-1401، دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه  آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. بنابراین در این بازی، تیم پرسپولیس، میزبان تیم ذوب آهن است. تیم پرسپولیس در 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 9 برد، 5 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 14 گل، 32 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه اول جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ذوب آهن نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 15 بازی خود، تا کنون 3 برد، 9 مساوی و 3 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  3 گل و کسب 18 امتیاز، در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است. تیم پرسپولیس در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد و 3 مساوی داشته است. تیم ذوب آهن هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت کسب کرده است.

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401
پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم فوتبال پرسپولیس در استاديوم فولاد شهر موفق شده بود با تیم فوتبال ذوب آهن روبه‌رو شد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. برای این دیدار هم تیم ذوب آهن بعد از شکست مقابل هوادار در هفته پانزدهم تمام تلاش خود را می‌کند که مقابل تیم سرخپوش پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران امتیاز بازی را کسب کنند. زمان بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن به گونه‌ای معین شده که دو تیم بعد از بازی‌های جام حذفی ، زمان کافی برای استراحت داشته باشند و با آمادگی کامل وارد زمین بازی شوند. به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 30 دی 1401

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV