پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401

پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401

در این صفحه پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و بوندسلیگا آلمان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ را روز جمعه به تاریخ 30 دی (20 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار لایپزیش و بایرن مونیخ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته لایپزیش و بایرن مونیخ در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

در هفته شانزدهم مسابقات بوندسلیگا آلمان 2023-2022، این بار بین دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ برگزار می‌شود. تیم لایپزیش در 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 4 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 9 گل، 28 امتیاز به دست آورد و در جایگاه سوم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم بایرن مونیخ نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی خود، تا کنون 10 برد، 4 مساوی و 1 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 36  گل و کسب 34 امتیاز، در جایگاه اول جدول قرار گرفته است. تیم لایپزیش و تیم بایرن مونیخ در 5 بازی آخر خود عملکردی مشابه داشته اند و هر دو تیم موفق شده‌اند تا 4 برد و 1 مساوی را از آن خود کنند.

پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401
پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، بررسی کنیم، باید گفت که تا کنون 4 بار تیم بایرن مونیخ پیروز میدان بوده است و تیم لایپزیش، تنها یک بار موفق شده تا بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند. البته مطابق با نتایج به است آمده از بازی‌های اخیر باید گفت که، هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند و هم از آمادگی خوبی برخوردارند، بنابراین در بازی روز جمعه احتمال برد برای هر دو تیم وجود داشته و پیش بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری خواهد بود. به جرات می‌توان گفت، بازی روز جمعه، برای هر دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع تیم لایپزیش تلاش می‌کند، تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهد و در جایگاه دوم جدول قرار گیرد، در حالی که تیم بایرن مونیخ هم با کسب این 3 امتیاز، صدرنشینی خود را تمدید خواهد کرد. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده لایپزیش و بایرن مونیخ 30 دی 1401

ساعت بازی دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ نیز ساعت 23 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV