پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022 : افتتاحیه بیست و دومین دوره از سری مسابقات جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر در روز 30 آبان ماه 1401 اتفاق می افتد. شروع این مسابقات شور و هیجانی مضاعف را در میان دوستداران فوتبال و به ویژه کشورهایی که خود در این دوره مسابقات حضور دارند، به وجود آورده است. کشورهای شرکت کننده در جام جهانی قطر در 8 گروه جداگانه تقسیم بندی شده اند و در بین تیم های این دوره مسابقات، دو تیم اروگوئه و پرتغال از گروه H جام جهانی، قرار است در ساعت 22:30 روز دوشنبه در تاریخ 7 آذر 1401( 28 نوامبر 2022) با یکدیگر دیدار داشته باشند. این بازی در استادیوم لوسیل اتفاق می افتد.

برای تماشای پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

در نظر داشته باشید این رقابت، دومین بازی تیم های اروگوئه وپرتغال از گروه H است. بنابراین هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا با کسب امتیاز این بازی، شانس راه یابی به دور حذفی مسابقات جام جهانی را افزایش دهند. این رقابت برای فوتبال دوستان می تواند یکی از بازی های جذاب گروهی به شمار آید و همین امر باعث شده تا افراد زیادی تمایل به مشاهده این رقابت جذاب و دیدنی را داشته باشند. از این رو سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش آن به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022 ، را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما عزیزان را با تیم ملی اروگوئه آشنا کرده و درباره برنامه زمان بندی شده این تیم در جام جهانی قطر صحبت کنیم.

نگاهی بر وضعیت تیم ملی اروگوئه در مسابقات جام جهانی 2022

تیم ملی اروگوئه به مربیگری دیگو آلونسو در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی، با حضور 10 تیم، موفق شد تا پس از برزیل و آرژانتین، در رده سوم قرار بگیرد و بدین طریق در جام جهانی 2022 راه پیدا کند. جالب است بدانید که اروگوئه یک هفته قبل از مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی، تیم پرو را شکست داد و به عنوان هفدهمین تیم پس از قطر، مجوز حضور در این رقابت ها را به دست آورد. تیم ملی اروگوئه در این بازی ‌ها ۸ برد، ۴ تساوی و ۶ شکست را به دست آورد. تیم اروگوئه تا کنون سیزده بار در جام جهانی شرکت کرده است. در واقع اروگونه از جمله تیم هایی است که موفق شده تا در نخستین دوره از مسابقات جام جهانی در سال ۱۹۳۰ راه یابد و حتی در آن سال موفق شد تا با 4 پیروزی، پی در پی، مقام قهرمانی را از آن خود کند.

جالب این جاست که تیم اروگوئه با این که در مسابقات جام جهانی 1930، قهرمان شد، اما در دو دوره بعد موفق نشد تا به مسابقات جام جهانی راه پیدا کند. اروگوئه در دومین حضور خود در جام جهانی در سال ۱۹۵۰ بار دیگر قهرمان جهان شد و این بار با غلبه بر برزیل در ورزشگاه ماراکانا این عنوان را کسب کرد. این بازی با حضور ۱۷۳۸۵۰ تماشاگر برگزار شد و پرتماشاگرترین بازی تاریخ جام جهانی محسوب می ‌شود.

بازی اروگوئه در جام جهانی 2022 

اروگوئه هم چنین سه بار در سال ‌های ۱۹۵۴، ۱۹۷۰ و ۲۰۱۰، عنوان چهارمی جهان را کسب کرده است. البته موفقیت های تیم اروگوئه، فقط به جام جهانی ختم نمی شود. چرا که این تیم در دو المپیک ۱۹۲۴ و ۱۹۲۸ که با نظارت فیفا و با حضور تیم‌ هایی از سراسر جهان برگزار شده بود، شرکت کرد و در این مسابقات، مقام قهرمانی را به دست آورد. این موفقیت ها باعث شده تا تیم اروگونه روی لوگوی خود ۴ ستاره به نشان ۴ قهرمانی جهان را ثبت نماید.

در این دوره از مسابقات جام جهانی، تیم اروگوئه، از مهره های سرشناس و نام آشنا در دنیای فوتبال استفاده کرده است و همین امر باعث می شود تا اروگوئه، از شانس بالایی برای صعود از گروه h جام جهانی 2022 برخوردار باشد. اغلب بازیکنان اروگوئه در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند و از جمله ستاره ‌های تیم اروگوئه می ‌توان به فرناندو موسلرا (گالاتاسرای)، لوئیس سوارز (ناسیونال)، داروین نونیز (لیورپول)، نیکولاس ده لا کروز (ریور پلاته)، فده والورده (رئال مادرید)، رونالد آرائوخو (بارسلونا) فده والورده (رئال مادرید)، داروین نونیز(لیورپول)، ادینسون  کاوانی(والنسیا)، دیه گودین و خوزه خیمینز اشاره کرد.

محل اسکان تیم ملی اروگوئه در هتل pullman doha west bay است و کمپ تمرینی آن‌ ها 1 al ersal training site است. تیم ملی اروگوئه نیز مانند سایر تیم ‌های شرکت کننده در جام جهانی طرفداران خاص خودشان را دارند و آن ‌ها برای دیدن رقابت تیم محبوبشان، از همه کشورها به قطر می ‌روند.

پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022
پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022

با گروه H جام جهانی 2022 بیشتر آشنا شویم

گروه H، هشتمین گروه در جام جهانی 2022 است. در این تیم شاهد رقابت پرتغال، اروگوئه، کره جنوبی و غنا خواهیم بود. هر کدام از این تیم ها دو به دو به مصاف یکدیگر می روند، تا این که بر اساس نتایج به دست آمده، دو تیم مجوز راه یابی به دور حذفی مسابقات را به دست آورند. در نظر داشته باشید، مسابقات گروه H جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، از ۲۴ نوامبر تا ۲ دسامبر ۲۰۲۲ یعنی ۳ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که تاریخ و ساعت بازی‌ های تیم ملی اروگوئه در جام جهانی قطر به شرح زیر است.

  • بازی دو تیم اروگوئه و کره جنوبی در تاریخ ۳ آذر، ساعت ۱۶:۳۰، در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد.
  • بازی دو تیم اروگوئه و پرتغال در تاریخ 7 آذر، ساعت 22:30، در استادیوم لوسیل برگزار خواهد شد.
  • بازی دو تیم اروگوئه و غنا در تاریخ 11 آذر، ساعت 18:30، در استادیوم شهرک آموزش برگزار خواهد شد.

زمان پخش زنده پرتغال و اروگوئه جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم اروگوئه و پرتغال نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV