پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و کوبا را روز یک‌شنبه به تاریخ 16 مهر (8 اکتبر 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و کوبا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به عملکرد تیم ایران و کوبا در بازی های گذشته

پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل کوبا 16 مهر 1402

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود از مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس، در روز شنبه، به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. این پنجمین شکست ایران در این مسابقات بود. علی طلوع‌ کیان، سرمربی موقت تیم ملی ایران برای شروع بازی قصد داشت از محمد طاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌ زاده، صابر کاظمی، مبین نصری، سید محمد موسوی و محمدرضا حضرت ‌پور به عنوان لیبرو استفاده کند که برخورد توپ به صورت حضرت ‌پور در حین گرم‌ کردن،‌ باعث شد آرمان صالحی جای او را بگیرد. امین اسماعیل‌ نژاد نیز به دلیل مشکل گوارشی، شرایط بازی نداشت.

تیم ایران با وجود مقاومت خوبی که مقابل پرافتخارترین تیم جهان انجام داد در 3 ست متوالی، با نتایج 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 23 شکست خورد.البته لازم به ذکر است، تیم ملی والیبال ایران، پس از باخت مقابل جمهوری چک، والیبال ایران در رنکینگ جهانی سقوط کرد و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. این سقوط آزاد در رنکینگ جهانی شرایط ایران را برای کسب سهمیه المپیک غیرممکن کرد. افسران ستاد مبارزه با دوپینگ مسابقات پس از پایان این دیدار از دو بازیکن ایران با قید قرعه تست گرفتند و مبین نصری و محمد ولی‌زاده دو ملی‌پوش والیبال ایران تست دادند.

تیم ملی ایران در هفتمین و آخرین بازی از مسابقات انتخابی المپیک پاریس از ساعت 20 فردا یک‌شنبه به مصاف کوبا می‌رود.  نکته جالب اینکه تیم ملی والیبال کوبا، با بردن قطر در بازی چهارم خود به رده یازدهم رنکینگ رسید و از دو تیم هلند و ایران سبقت گرفت!

ایران و کوبا، تنها در یک بازی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند  حاصل آن هم با برد تیم کوبا به پایان رسید.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و کوبا چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و کوبا نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV