پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401

پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401

در این صفحه پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و ذوب آهن را روز چهارشنبه به تاریخ 14 دی (4 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار هوادار و ذوب آهن برگزار می شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته هوادار و ذوب آهن  در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته پانزدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم هوادار و ذوب آهن در استادیوم پاس قوامین به مصاف یکدیگر می روند. بنابراین در این بازی، تیم ذوب آهن، مهمان تیم هوادار می باشد. تیم ذوب آهن در 14 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 9 مساوی و 2 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 4 گل، 18 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم هوادار نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 14 بازی خود، تا کنون 3 برد، 5 مساوی و 6 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 4- گل و کسب 14 امتیاز، مقام دوازدهم جدول را از آن خود کرده است.

پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401
پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401

تحلیل پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401

تیم ذوب آهن در 5 بازی آخر خود، تا کنون یک دو مساوی، دو برد و یک باخت داشته است. تیم هوادار هم در 5 بازی آخر خود، سه مساوی و دو باخت کسب کرده است. آخرین دیدارهای تیم ذوب آهن مقابل صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه مساوی 2 گل خاتمه یافت و تیم هوادار هم بازی آخر خود را با تیم فولاد بازی داشت و نتیجه بازی مساوی و بدون گل زده شد. جالب است بدانید، این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر سال گذشته هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در هر دو دیدار تیم هوادار با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شده بود. بنابراین بازی روز چهارشنبه لیگ امسال غیر قابل پیش بینی است و امکان برد برای هر دو تیم وجود دارد. به جرات می توان گفت، بازی روز چهارشنبه ، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا در جدول لیگ جایگاه خود را ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده هوادار و ذوب آهن  14 دی 1401     

ساعت بازی دو تیم هوادار و ذوب آهن نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV