پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401

پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401

در این صفحه پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سالرنیتانا و آث میلان را روز چهارشنبه به تاریخ 14 دی (4 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار سالرنیتانا و آث میلان برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته سالرنیتانا و آث میلان در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

 در هفته شانزدهم سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم سالرنیتانا و آث میلان در ورزشگاه آرچی، سالرنو به مصاف یکدیگر می روند. تیم سالرنیتانا طی 15 بازی خود که از شروع مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 4 برد، 5 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  5-  گل و کسب 17 امتیاز، توانسته تا جایگاه دوازدهم جدول را از آن خود کند. تیم سالرنیتانا در یک بازی دوستانه، مقابل فنرباغچه قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 0، به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع در 5 بازی آخر خود، 1 مساوی، 3 باخت و 1 برد کسب کرده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آث میلان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تا کنون 10 برد، 3 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 14 گل و کسب 33 امتیاز، مقام دوم جدول را به دست آورده است. تیم آث میلان هم در یک بازی دوستانه، مقابل تیم آیندهوون قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع تیم آث میلان در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 1 برد، 1 مساوی و 3 باخت کسب کند. برای بازی روز چهارشنبه، بازیکنانی چون پاسکال مازوکی، لوییجی سپه، جولیو ماجوره از تیم سالرنیتانا به دلیل مصدومیت و آنتونیو کاندروا هم به دلیل محرومیت،حضور ندارند و در تیم آث میلان هم بازیکنانی چون زلاتان ابراهیموویچ، مایک منیان، فوده بالو توره، دیووک اوریگی، آنته ربیچ، الساندرو فلورنتزی به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401
پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401

تحلیل پخش زنده سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401

اگر بخواهیم 2 تقابل آخر این دو تیم را بررسی کنیم، حاصل این بازی ها، 1 برد برای تیم آث میلان و یک نتیجه مساوی بوده است. بنابراین با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، پیش بینی می شود که بازی روز چهارشنبه، به نفع تیم آث میلان تمام شود، اما همان طور که می دانیم، در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد. البته به این  نکته توجه داشته باشیم که اگر تیم آث میلان بتواند 3  امتیاز این بازی را از آن خود کند، شرایط صعود در صدر جدول لیگ برایش آسان تر خواهد شد. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش سالرنیتانا و آث میلان  14 دی 1401   

ساعت بازی دو تیم سالرنیتانا و آث میلان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV