پخش زنده نفت مسجدسلیمان و تراکتور 10  فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده نفت مسجدسلیمان و تراکتور 10  فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده نفت مسجدسلیمان و تراکتور 10  فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور  را روز پنج‌شنبه به تاریخ 10 فروردین (30 مارس 2023) در ساعت 19:15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته نفت مسجدسلیمان و تراکتور در سری دیدارهای لیگ برتر ایران

در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال 02-1401، دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور در استادیوم شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

تیم تراکتور در 23 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 10 برد، 6 مساوی و 7 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 5  گل، 36 امتیاز لیگ برتر را به دست آورد و در جایگاه ششم جدول لیگ قرار بگیرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 23 بازی خود، تا کنون 2 برد، 7 مساوی و 14 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  34-  گل و کسب 13 امتیاز، در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است.

لیگ برتر فوتبال| طلسم تراکتور و نفت مسجدسلیمان پابرجا ماند- اخبار فوتبال  ایران - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم | Tasnim

تیم تراکتور در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. این تیم بازی پیشین خود را مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفت و بازی را با نتیجه  1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان هم در 5 بازی آخر خود، 2 مساوی و 3 باخت به دست آورده است. این تیم در بازی پیشین خود، مقابل تیم گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم تراکتور تمام شد. البته در 5 دیدار گذشته هم 2 برد برای تیم تراکتور ثبت شده  و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود که برد از آن تیم تراکتور است.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز پنج‌شنبه، برای هر دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ حفظ کنند و در صورت لزوم ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور نیز ساعت 19:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV