پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند 6 خرداد 1402

پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند

در این صفحه لینک پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند 6 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند 6 خرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و بوندسلیگا آلمان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ماینتس و دورتموند  را روز شنبه به تاریخ 6 خرداد (27 می 2023) در ساعت 17:00 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار ماینتس و دورتموند برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ماینتس و دورتموند در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

در هفته سی‌ و چهارم مسابقات بوندسلیگا آلمان 2023-2022، این بار بین دو تیم ماینتس و دورتموند برگزار می‌شود.

پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند
پخش زنده ماینتس مقابل دورتموند

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم ماینتس در 33 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 12 برد، 9 مساوی و 12 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 1-  گل، 45 امتیاز به دست آورد و در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. 

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم دورتموند نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 33 بازی خود، تا کنون 22 برد، 4 مساوی و 7 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 39 گل و کسب 70 امتیاز، در جایگاه اول جدول قرار گرفته است.

تیم ماینتس در 5 بازی آخر خود 1 برد و 4 باخت را از آن خود کرده است. این تیم در بازی پیشین خود با تیم اشتوتگارت بازی داشت و بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم دورتموند در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی قبل خود با آگزبورگ بازی داشت و موفق شد، بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.  

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، بررسی کنیم، باید گفت که 4 برد برای تیم دورتموند و  1نتیجه مساوی ثبت شده است. البته مطابق با نتایج به دست آمده از بازی‌های اخیر باید گفت که، هر دو تیم از آمادگی خوبی برخوردارند، اما پیش‌بینی می‌شود بازی روز شنبه به نفع تیم دورتموند تمام شود. اما به یاد داشته باشید که در فوتبال احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز شنبه، برای هر دو تیم ماینتس و دورتموند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، جایگاه خود را در جدول حفظ کرده و یا جایگاه بهتری کسب کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ماینتس و دورتموند چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم ماینتس و دورتموند نیز ساعت 17:00  به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV