معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023

معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023

فیلم ایر(Air) 2023 یکی از فیلم های پربیننده این روز ها که به کارگردانی و بازی بن افلک در کنار بازیگرانی چون وایولا دیویس و مت دیمون می باشد. این فیلم با توجه به داستان ورزشی که دارد سعی کرده تا بیننده را جذب داستان و بازیگر کند تا بیننده تا اخر داستان را تماشا کند. در ادامه به معرفی و بررسی و نحوه تماشای فیلم سینمایی ایر می پردازیم.

تماشای فیلم سینمایی ایر 2023
تماشای فیلم سینمایی ایر 2023

بررسی و معرفی کلی فیلم ایر(Air)

فیلم سینمایی ایر(Air) 2023 فیلمی آمریکایی به کارگردانی بن افلک و نویسندگی الکس کانوری است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خط تولید کفش و لباس ورزشی ایر جردن ساخته شده است. در این قطعه، یک کارمند شرکت نایک را می بینیم که به دنبال یک معامله تجاری با مایکل جردن است. در فیلم ایر 2023 مت دیمون، بن افلک، جیسون بیتمن، مارلون وینز، کریس مسینا، کریس تاکر و ویولا دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. سانی واکارو و نایک به دنبال راهی برای شراکت با مایکل جردن بازیکن مشتاق بسکتبال هستند. آنها مشارکتی ایجاد می کنند که برای همیشه دنیای ورزش و فرهنگ معاصر را تغییر می دهد. همین سیر داستانی و به تصویر کشیدن این اتفاقات میتواند بینندگان را سرگرم کند و رضایت بسیار خوبی نیز دریافت کنند.

معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023
معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023

مدت زمان این فیلم سینمایی جذاب حدود 112 دقیقه است. این فیلم در تاریخ 18 مارس 2023 (27 اسفند) در South by Southwest به نمایش درآمد و در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 فروردین) توسط استودیو آمازون در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، به خصوص برای کارگردانی افلک، فیلمنامه کانر و بازیگران. می توان همین مورد را نیز در موفقیت فیلم تاثیر گذار دانست. بازی Ben Affleck در کنار کارگردانی میتواند تاثیر فیلم را چند برابر کند.

فیلم‌برداری ایر 2023 در تابستان 2022 آغاز شد و Ben Affleck این بار نیز با همکاران قدیمی‌اش، رابرت ریچاردسون، فیلمبردار و ویلیام گلدنبرگ، تدوینگر دیدار کرد. از همان اول قرار بود این فیلم در سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو منتشر شود، اما این شرکت پس از دریافت پاسخ مثبت بینندگان در نمایش های آزمایشی، تصمیم به انتشار آن گرفت. این اولین فیلم آمازون از اواخر شب (2019) است که بدون پخش همزمان توسط Prime Video در سینماها اکران می شود. در ادامه تعدادی از بازیگران ایر 2023 را معرفی می کنیم.

بازیگران فیلم

با توجه به اینکه این فیلم درباره قرارداد ورزشی و ورزش و به طور کلی بیوگرافی می باشد می تواند خسته کننده به نظر برسد . اما با توجه به حضور بازیگران حرفه ای در این فیلم میتوان بازی درخشان آن ها و جذب مخاطب را به چشم دید.در ادامه به معرفی بازیگران این فیلم می پردازیم.

بن افلک

معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023
بن افلک

بن افلک کارگردان و بازیگر این فیلم که توانسته نقش موثری در این فیلم داشته باشد. این بازیگر متولد 15 آگوست 1972 در آمریکا است. او تا کنون 2 جایزه اسکار و 3 جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است.

مت دیمون

یکی از بازیگران و کارگردانان آمریکایی متولد 8 اکتبر 1970 می باشد. فیلم های مت دیمون بیش از 3.88 میلیارد دلار فروش داشته اند و او یکی از پرفروش ترین بازیگران جهان است. دیمون جوایز و افتخارات زیادی دریافت کرده است. این شامل یک جایزه اسکار برای فیلمنامه خوب ویل هانتینگ و دو جایزه گلدن گلوب، یکی برای فیلمنامه برای خوب ویل هانتینگ و دیگری برای بازی در فیلم علمی تخیلی The Martian می باشد.

جیسون کنت بیتمن

یکی دیگر از بازیگران مطرح این فیلم جیسون کنت بیتمن است.این بازیگر در فیلم سینمایی ایر در نقش راب استراسر بازی میکند و یکی دیگر از نقاط قوت این فیلم محسوب می شود.

داستان فیلم سینمایی ایر

مت دیمون در نقش سانی واکارو یک فروشنده کفش ورزشی است که در طول فیلم سعی می کند توجه خانواده مایکل جردن را به دلیل مشارکت در شرکت کفش های ورزشی نایک جلب کند. خانواده جردن که اکثراً پدرسالار هستند و با تصمیمات مادر مایکل هدایت می شوند، در ابتدا به دلیل تقاضای زیاد شرکت های دیگر مانند آدیداس و پوما، درخواست های آنها را نمی پذیرند. این خانواده واقعا منتظر یک فرصت طلایی برای بهترین انتخاب هستند.

معرفی و بررسی فیلم سینمایی ایر 2023
معرفی و بررسی فیلم ایر(Air)

مایکل نیز که جوان است حق تصمیم گیری در مورد مسائل جدی و قراردادهای بین شرکت ها و خانواده اش (والدین) را ندارد. او بازیکنی با استعداد است که در حال حاضر به دلیل سن کمش فقط باید از مادرش ویولا دیویس در نقش دلوریس جردن سفارش بگیرد. مادر او نیز به خوبی می داند که در زندگی فرصت های بسیار کمی وجود دارد و با تجربه سنی او محدود شده اند. اگرچه او تلاش سانی برای دستیابی به نتایج را در یک فرآیند مداوم می بیند، اما دائما از دادن پاسخ درست اجتناب می کند. با این حال، سانی از تلاش دست نمی کشد و معتقد است که بلیت او سرانجام برنده خواهد شد، حتی بدون اجازه مدیر برنامه خانواده، او به حریم خصوصی و خانه خانوادگی جردن وارد می شود.

در این میان، دیوید (کریس مسینا)، مدیر برنامه های خانوادگی جردن نیز مانعی در راه اهداف سانی است. او خود را مدیر تمام عیار می داند و در عین حال از این که سانی با این خانواده معاشرت می کند عصبانی است. در حالی که دیوید لبخندهای مداوم سانی را تحمل می کند، به او حسادت می کند. او منتظر شکست و تحقیر سانی در مقابل پدر و مادر مایکل است تا شادی درونی او را افزایش دهد.

داستان در روند تلاش های سانی واکارو و موانع و مخالفت هایی که در این راه به وجود می آید را روایت میکند. این راه سخت تا در نهایت به نتیجه دلخواه و موفقیت برسد.

نحوه تماشای فیلم ایر(Air)

برای تماشای فیلم ایر(Air) بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیلم ایر(Air)

کاربران و بینندگان عزیز می توانند این فیلم را به صورت آنلاین از وبسایت فام مشاهده نمایند . این فیلم دارای دوبله فارسی برای بینندگان می باشد. بنابراین با ورود به سایت و قسمت تماشای فیلم ایر(Air) ، از مشاهده آنلاین آن لذت ببرید . لازم به ذکر است که بگوییم این فیلم دارای کیفیت های مختلف می باشد که در هنگتم پخش میتوان آنها را انتخاب و یا در حالت خودکار پخش را انجام داد.