پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن 11 مرداد 1402

پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن

در این صفحه لینک پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن 11 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن 11 مرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌‌های اروپایی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مارسی و بایرلورکوزن را روز چهارشنبه به تاریخ 11 مرداد (2 آگوست 2023) در ساعت 22:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار این بازی دوستانه اروپایی، این بار بین دو تیم مارسی و بایرلورکوزن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه ‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی مارسی و بایرلورکوزن

پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن
پخش زنده مارسی مقابل بایرلورکوزن

دو تیم مارسی و بایرلورکوزن، قبل از شروع فصل جدید لیگ‌های اروپایی، فردا برای انجام یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این‌جا می‌خواهیم با این دو باشگاه، بیشتر آشنا شویم و نگاهی به عملکرد اخیر این دو تیم داشته باشیم.

 باشگاه فوتبال بایر لورکوزن یک باشگاه فوتبال آلمانی است که در اول ژوئیه ۱۹۰۴ توسط فردریش بایر تأسیس شد. این باشگاه در شهر لورکوزن ایالت نوردراین وستفالن قرار دارد و متعلق به شرکت بایر آگ می‌باشد. این باشگاه ورزشی علاوه بر فوتبال در رشته‌های ژیمناستیک، بسکتبال، دو و میدانی و… فعالیت دارد. اما عمده شهرت این باشگاه در رشته فوتبال بوده ‌است.

باشگاه فوتبال المپیک دُ مارسی، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در لیگ ۱ فرانسه است که در بندر مارسی در کشور فرانسه قرار دارد. این باشگاه در سال ۱۸۹۹ تأسیس شد و در طی این سال‌ها، با بیش از بیست قهرمانی داخلی و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات اروپایی، پس از پاری سن ژرمن به عنوان پرافتخارترین تیم فرانسوی شناخته می‌شود.

تیم بایرلورکوزن به مربیگری ژابی آلونسو در 5 بازی اخیر خود 2 مساوی و 3 باخت کسب کرده است. این تیم بازی آخرش را که، از سری مسابقات دوستانه بود، مقابل تیم رئال سوسیداد قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم مارسی به مربیگری مارسلینو هم در 5 بازی آخر خود، 1 برد و 4 باخت کسب کرده است و در بازی آخرش که، از سری مسابقات دوستانه بود، مقابل تیم والویک قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

در واقع این دو تیم، با یکدیگر تقابلی نداشته‌اند و این بازی می‌تواند نقطه شروعی باشد تا یکدیگر را بیازمایند. در نتیجه پیش‌بینی این بازی بسیار سخت و غیر ممکن است. به خصوص این که هر دو تیم در بازی‌های اخیرشان، عملکردی مشابه از خود نشان داده‌اند.

شاید این دیدار دوستانه باشد، اما به قطع، جدال میان دو تیم، بسیار تماشایی است. بنابراین افراد زیادی تمایل دارند تا این بازی را مشاهده کنند و از لحظات آن لذت ببرند.

زمان پخش بازی تیم‌های مارسی و بایرلورکوزن چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم مارسی و بایرلورکوزن نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV