پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401

پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401

در این صفحه پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ یک فرانسه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم لانس و پاری سن ژرمن را روز یک شنبه به تاریخ 11 دی (1  ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سه سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ یک فرانسه، این بار بین دو تیم پرطرفدار لانس و پاری سن ژرمن برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته لانس و پاری سن ژرمن در سری دیدارهای لیگ یک فرانسه

 در هفته هفدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم لانس و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند. تیم لانس طی 16 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 11 برد، 4 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  16  گل و کسب 37 امتیاز، توانسته تا جایگاه  دوم جدول را از آن خود کند. تیم لانس در بازی گذشته خود، مقابل تیم نیس قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و در مجموع در 5 بازی آخر خود، دو تساوی و سه برد کسب کرده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پاری سن ژرمن نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تاکنون 14 برد و 2 مساوی به دست آورده است. این تیم با تفاضل 35 گل و کسب 44 امتیاز، در صدر جدول قرار گرفته است و جالب این جاست که در 16 بازی خود، تاکنون باختی را تجربه نکرده است. تیم تیم پاری سن ژرمن هم در بازی قبلش، مقابل تیم استراسبورگ  قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم نفع تیم پاری سن ژرمن خاتمه یافت و در مجموع تیم پاری سن ژرمن در تمامی 5 بازی اخیر خود، پیروز میدان بوده است.

پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401
پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401

تحلیل پخش زنده ناتینگهام فارست و چلسی 11 دی 1401

 این تیم 5 بار در سری بازی های لیگ یک فرانسه مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و در این دیدارها 2 بار بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است، 2 بار تیم پاری سن ژرمن پیروز میدان بوده است و یک بار هم تیم لانس بر پاری سن ژرمن فائق شده است. بنابراین پیش بینی بازی روز یک شنبه، کاری بسیار دشواری است و تیم پاری سن ژرمن تلاش می کند تا صدر نشینی خود را حفظ کند و تیم لانس هم تلاش می کند تا به جایگاه نخست نزدیک تر شود. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو خواهیم داشت.

زمان پخش زنده لانس و پاری سن ژرمن 11 دی 1401     

ساعت بازی دو تیم لانس و پاری سن ژرمن نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز یک شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV