پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟

پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟

در این صفحه لینک پخش زنده اردن و قطر 21 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. برای تماشای بازی بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

پخش زنده بازی

پخش زنده بازی

در آخرین گام از ماراتن یک‌ماهه هجدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا، امروز دو تیم اردن و قطر بازی نهایی را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دو تیم را  کمتر کسی حضورشان در فینال را انتظار می‌کشید. این بازی برای طرفداران فوتبال و افرادی که جام ملت‌های آسیا را مشتاقانه دنبال کرده‌اند، بسیار حساس است و دوست دارند آن را تماشا کنند.

این بازی قرار است در روز شنبه 21 بهمن 1402 ( 10 فوریه 2024) ساعت 18:30 به وقت ایران از شبکه سوم سیما پخش شود. شما هم اگر علاقه به پخش این بازی دارید، می‌توانید آن را از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. سایت fam.ir   برای عزیزانی که به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای این بازی را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

بررسی وضعیت تیم قطر و اردن

پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟
پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟

قطر برای دومین بار متوالی به فینال آسیا صعود کرد. قطر، ایرانی را شکست داد که 3 بار توانسته فاتح آسیا شود. قطر در ورزشگاه لوسیل در روز شنبه به مصاف اردن می‌رود.

تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شود، در مرحله گروهی این مسابقات با چین، لبنان و تاجیکستان رقابت کرده است و اردن نیز با کره جنوبی، بحرین و مالزی هم‌گروه بود.

تیم ملی فوتبال قطر توانست ایران را سه تایی کند و برای دومین دوره پیاپی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند. شاگردان لوپس با روحیه جنگجویی که داشتند مردانه بازی کردند و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند. همه بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند. این است قطری که می‌شناسیم. آن‌ها زمین را لرزاندند. پیروزی قطر برای ایران تاریخی بود چرا که آن‌ها بعد از ۲۳ سال توانستند ایران را شکست دهند.

عملکرد تیم اردن و  قطر در جام ملت های آسیا

تیم قطر در مجموع در جام ملت‌های آسیا تاکنون 5 بازی داشته است. در این بازی‌ها تاکنون 4 برد و یک نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در برابر ازبکستان نتیجه مساوی کسب کرد و نهایت بازی به پنالتی کشید.

و اما تیم اردن در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا تا کنون 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کرده است. آخرین بازی تیم اردن با کره جنوبی بود که موفق شد با برتری 2 بر 0 به فینال مسابقات راه یابد. البته تیم اردن در مرحله مقدماتی با تیم کره جنوبی بازی داشت و در آن بازی نتیجه مساوی دو گل زده به دست آورد.

پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟
پخش زنده قطر و اردن رو از کجا رایگان تماشا کنیم؟

باخت تیم اردن هم، مقابل بحرین بود. دروازه این تیم، در دقیقه 34 باز شد و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

این بازی بسیار حساس و جذاب است و تماشگران زیادی را به پای تلویزیون می‌کشاند

زمان پخش بازی تیم‌های قطر و اردن چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی قطر و اردن ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV