پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه

پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه

در این صفحه لینک پخش زنده اردن و قطر 21 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اردن و قطر 21 بهمن 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی قطر و اردن را روز شنبه به تاریخ 21 بهمن (10 فوریه 2024) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی قطر و اردن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

بررسی عملکرد تیم های اردن و قطر

پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه
پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل قطر با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا از این رقابت حذف شود. تیم ملی اردن نیز در دیگر بازی نیمه نهایی مقتدرانه کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد.

دیدار فینال شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه لوسیل قطر میان تیم‌های ملی قطر و اردن برگزار می‌شود. تیم ملی اردن برای رسیدن به فینال تیم‌های عراق، تاجیکستان و کره جنوبی را شکست داد و قطر نیز از سد امارات، ازبکستان و ایران گذشت.

دو تیم ملی قطر و اردن در فینال تمام عربی رو در روی هم قرار می‌گیرند. اردن که به عنوان تیم سوم گروه E پا به مرحله حذفی گذاشت برای اولین بار حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند و در طرف مقابل تیم ملی قطر به دنبال دومین عنوان قهرمانی متوالی خود در ادوار این مسابقات است.

تیم اردن در جام ملت‌های آسیا

پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه
پخش زنده قطر و اردن رایگان شنبه

اردن کار خود را با پیروزی ۴ بر صفر برابر تیم ملی مالزی آغاز کرد و در ادامه مقابل کره جنوبی به تساوی دو بر دو رسید و در آخرین بازی مرحله گروهی خود به مصاف بحرین رفت و با شکست یک بر صفر از زمین خارج شد. اردن در یک هشتم نهایی و در دیداری جنجالی در لحظات پایانی ۳ بر ۲ از سد عراق گذشت و در یک چهارم نهایی با یک گل تاجیکستان را مغلوب کرد.

اوج شاهکار اردن را می‌توان به دیدار نیمه نهایی نسبت داد، جایی که شاگردان «حسین عموته» با ارائه یک بازی بهتر نسبت به کره جنوبی توانستند تیم سوم آسیا در رنکینگ فیفا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و به دیدار پایانی برسند.

تیم قطر در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی قطر که به عنوان میزبان مسابقات هم شناخته می‌شود کار خود را با پیروزی ۳ بر صفر برابر لبنان آغاز کرد و در دو دیدار باقی مانده از مرحله گروهی به ترتیب تاجیکستان و لبنان را با نتایج مشابه یک بر صفر از پیش رو برداشت.

شاگردان «تینتین مارکز» در یک هشتم نهایی ۲ بر یک فلسطین را شکست دادند و در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق شدند ازبکستان را پیش رو بردارند. در نیمه نهایی ایران و قطر رو در روی هم قرار گرفتند و تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهد و در دیدار پایانی به مصاف اردن برود.

جالب این‌جاست دیوید بکام در قطر به سر می‌برد و قرار است که یکی از مهمانان بازی پایانی جام ملت‌های آسیا بین قطر و اردن باشد. بکام که در دو بازی نیمه نهایی هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد از میزبانی بسیار خوب قطر سخن به میان آورد و گفت: به نظرم همه دیدند که میزبانی قطر مثل جام جهانی خوب بود و قطر یک میزبانی خاص دیگر داشت.

در واقع هر دو تیم، وضعیت برابری دارند و این یک فینال خاص است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد.

زمان پخش بازی تیم‌های قطر و اردن چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی قطر و اردن ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV