پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال 11 آبان 1402

پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال ۱۱ آبان ۱۴۰۲

در این صفحه لینک پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال 11 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال 11 آبان 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم شمس آذر قزوین مقابل استقلال را روز پنج‌شنبه به تاریخ 11 آبان (2 نوامبر 2023) در ساعت 14:45، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار شمس آذر قزوین و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته شمس آذر قزوین و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته نهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال ۱۱ آبان ۱۴۰۲
پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال ۱۱ آبان ۱۴۰۲

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم استقلال، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد و 1 باخت کسب کرده است. تیم استقلال در بازی گذشته خود، مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم شمس آذر قزوین نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم شمس آذر قزوین در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم فولاد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال ۱۱ آبان ۱۴۰۲
پخش زنده شمس آذر قزوین مقابل استقلال ۱۱ آبان ۱۴۰۲

تاکنون این دو تیم با یکدیگر بازی نداشته‌اند و این اولین تقابل آن‌هاست. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز پنج‌شنبه به نفع تیم استقلال تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم استقلال با کسب 18 امتیاز و تفاضل 7 گل، در رده اول جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم شمس آذر قزوین با کسب 7 امتیاز و تفاضل 1  گل، در رده دهم جدول جای گرفته‌ است.

استقلال برای حفظ صدرنشینی کار سختی را در قزوین دارد. شاگردان نکونام در شرایطی باید با شمس آذر روبرو شوند که تیم حریف در این فصل فولاد، تراکتور و مس رفسنجان را شکست داده و اگر سه امتیاز از آنها کسر نمی‌شد، بالاتر از گل گهر در رده نهم قرار داشتند. انتظار می‌رود که نکونام برای بازی امروز و نسبت به دیدار قبل، یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند که طی آن ایمان سلیمی به عنوان جانشین مرادمند از ابتدا به میدان خواهند رفت.

قابل پیش بینی‌ترین پست در ترکیب استقلال، انتخاب دروازه‌بان این تیم است که به طور قطع حسینی از ابتدا و با بازوبند کاپیتانی به میدان می‌رود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم استقلال و شمس آذر قزوین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم استقلال و شمس آذر قزوین نیز ساعت 14:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV