پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های بسکتبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی بسکتبال دو تیم ایران و اسپانیا را روز چهارشنبه به تاریخ 8 شهریور (30 آگوست 2023) در ساعت 17:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران بسکتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام جهانی بسکتبال، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و اسپانیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر وضعیت دو تیم ایران و اسپانیا

تیم ملی بسکتبال اسپانیا با برتری مقابل برزیل، آماده بازی با تیم ملی ایران شد. تیم‌های بسکتبال اسپانیا و برزیل که بخت نخست صعود از گروه هفتم جام‌جهانی به شمار می‌روند در شرایطی به مصاف هم رفتند که ساعتی قبل از این دیدار، تیم ایران هم، در برابر ساحل عاج، با دو امتیاز اختلاف، شکست خورد.

تیم اول اروپا و جهان همانطور که پیش‌بینی می‌شد اجازه قدرت نمایی به برزیل را نداد و با اختلاف نماینده قاره آمریکا را از پیش‌رو برداشت. هر چند برزیل در کوارتر اول و سوم با نتایج ۲۲ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۴ ماتادورها را شکست دادند اما اسپانیا در کوارتر دوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ تیم برتر این زمان از بازی بود و به لطف اختلاف امتیازی در کواتر چهارم و برتری ۳۲ بر ۱۹ در نهایت موفق شد با برتری ۹۶ بر ۷۸ قدرت خود را به رخ یکی از تیم‌های نامدار جهان بکشد.

پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402
پخش زنده بسکتبال ایران مقابل اسپانیا 8 شهریور 1402

با توجه به نتایج به دست آمده، اسپانیا در صدر این گروه قرار دارد و برزیل و ساحل عاج در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم ملی بسکتبال ایران هم در پایین‌ترین رده جدول قرار گرفته است و در انتظار سخت‌ترین بازی خود برابر اسپانیایی است که قدرت اول جهان و اروپا به شمار می‌رود. در این دیدار هم ایران، شانسی برای برد نخواهد داشت. با توجه به این‌که ایران شانس چندانی در بازی سوم مقابل اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی  جهان ندارد، تیم ملی بسکتبال شانس صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان بهترین تیم آسیایی را از دست داد.

تیم ملی بسکتبال ایران در دوره قبلی جام جهانی در چین با نتیجه ۷۳ بر ۶۵ مغلوب اسپانیا شد، اما این باخت در حالی رقم خورد که بازی تا یک دقیقه و ۴۹ ثانیه به پایان در امتیاز ۶۵ مساوی بود.

در گروه G جام جهانی تیم‌های ملی اسپانیا (رنک یک جهان)، برزیل (رنک ۱۳ جهان)، ایران (رنک ۲۲ جهان) و ساحل عاج (رنک ۴۲ جهان) قرار دارند.

بنابراین با توجه به بازی‌های گذشته، سرمربی تیم اسپانیا، سرخیو اسکاریولو، اعتقاد دارد که در مقابل ایران، بازی نفس‌گیری خواهیم داشت.

زمان پخش بازی تیم‌های بسکتبال ایران و اسپانیا چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم بسکتبال ایران و اسپانیا نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید. 

IPTV