پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون 25 مرداد 1401 

پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون را سه شنبه شب به تاریخ  25 مرداد (16 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون 25 مرداد 1401 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون

لینک پخش زنده بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون

 

نگاهی بر بازی های گذشته گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

 تیم های لیورپول و کریستال پالاس در چارچوب بازی های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا  2022-23  امشب در اسکاتلند، ورزشگاه  گلاسگو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  جالب است بدانید که بازی ‌های دور رفت این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌ های 25 و 26 مرداد برگزار می شود و بازی‌ های برگشت هم در تاریخ‌ های یکم و دوم شهریور انجام خواهد شد تا طی نتایج به دست آمده تکلیف تیم‌ های صعود کننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از دور برگشت بازی ‌های مرحله سوم دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، 10 دیدار در سراسر اروپا برگزار شد. بر این اساس تیم‌ هایی چون بنفیکا، دینامو زاگرب، ستاره سرخ بلگراد، دیناموکیف، پی ‌اس ‌وی آیندهوون و گلاسکو رنجرز با غلبه بر رقبای خود به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان (مرحله ما قبل گروهی) راه پیدا کردند.

در این دیدارها، تیم پی ‌اس ‌وی آیندهوون هلند موفق شد با نتیجه 3 بر 2 ، بر تیم موناکو فرانسه پیروز شود و در مجموع در دو دیدار رفت و برگشت هم، این تیم، برتری 4 بر 3 به دست آورد. تیم گلاسکو هم در دیدار قبل از شروع بازی های پلی آف، مقابل تیم یونیون سن ‌ژیلواس بلژیک قرار گرفت و نتیجه بازی را 3 بر 0 از آن خود کرد. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت هم، این تیم، برتری3 بر 2 به دست آورد.به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا می باشد و در واقع تقابل دو تیم گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانشان به همراه داشته باشد.

زمان بازی گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  گلاسکو رنجرز و پی اس وی آیندهوون نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید سه شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.