پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس 24 مرداد 1401 

پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس  را دوشنبه شب به تاریخ  24 مرداد (15 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار لیورپول و کریستال پالاس برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس 24 مرداد 1401  از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته لیورپول و کریستال پالاس در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های لیورپول و کریستال پالاس در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23  امشب  د ر ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح بود که:  تیم لیورپول، طی یک بازی ، با نتیجه دو بر دو بازی را در مقابل تیم فولام به صورت مساوی تمام کرد و با تفاضل گل صفر و کسب 1 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.در حالی که تیم کریستال پالاس، در هفته گذشته لیگ، در مقابل تیم آرسنال قرار گرفت و بازی را با نتیجه  2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و از این رو تیم کریستال پالاس با تفاضل منفی دو گل، هیچ امتیازی به دست نیاورد و در جایگاه هیجدهم جدول قرار گرفت.در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول ، مقام دوم لیگ را به دست آورد و تیم کریستال پالاس در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت. هم چنین در ده بازی گذشته ای که بین این دو تیم برگزار شد، تیم لیورپول همواره پیروز میدان بوده است.

اما بر خلاف بازی های گذشته، این بازی برای تیم لیورپول می تواند دشوار باشد، زیرا در فصل گذشته تیم کریستال پالاس توسط پاتریک ویرا هدایت شد و تیم پیشرفت چشمگیری به دست آورد.بنابراین تیم لیورپول اگر بخواهد سه امتیاز این دیدار را بگیرد، باید با روحیه و شرایط خوبی وارد زمین شود. زیرا تیمی که توسط پاتریک ویرا اداره می‌شود، حتما تیمی رقابتی خواهد بود.به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ برتر انگلیس می باشد و در واقع تقابل دو تیم لیورپول و کریستال پالاس در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانشان به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  لیورپول و کریستال پالاس نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دوشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.