پخش زنده بازی آاس رم و سالرنیتانا 23 مرداد 1401 

پخش زنده بازی آاس رم و سالرنیتانا

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان پخش زنده بازی آاس رم و سالرنیتانا 23 مرداد (14 آگوست 2022) را از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار مسابقات سری آ ایتالیا 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار آاس رم و سالرنیتانا برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی آاس رم و سالرنیتانا 23 مرداد ۱۴۰۱ ساعت 23:15 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته آاس رم و سالرنیتانا در مسابقات سری آ ایتالیا

این هفته مسابقات سری آ ایتالیا 23-2022 شروع شد و در روز یک شنبه قرار است تیم آاس رم میهمان سالرنیتانا در شهر سالرنو شود. از قوانین این دوره از مسابقات سری آ ایتالیا، باید گفت که با شرکت 20 تیم برگزار می شود و در پایان هر فصل هم سه تیم پایین جدول به سری بی سقوط کرده و سه تیم برتر سری بی جایگزین آن‌ ها می ‌شوند. در فصل گذشته دیدارهای سری آ ایتالیا، تیم آاس رم موفق شد با کسب 63 امتیاز، جایگاه ششم  جدول را از آن خود کند، در حالی که تیم سالرنیتانا با عملکرد ضعیفش و کسب تنها 31 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفت. طی بازی های گذشته ای که این دو تیم در مقابل یکدیگر داشتند، تا کنون تیم سالرنیتانا هیچ تجربه بردی را در مقابل تیم آاس رم نداشته است. البته در فصل جدید، هر دو تیم در ساختار خود تغییراتی دادند و انتظار می رود که عملکردی خوب در مقابل یکدیگر داشته باشند، چرا که آاس رم با جذب بازیکنانی چون واینالدوم، دیبالا و ماتیچ فاکتور کیفیت و تجربه را به ترکیب خود اضافه کرده است و سالرنیتانا هم بعد از بقای معجزه وار در سری آ، حدود 40 میلیون یورو برای تقویت ترکیب خود هزینه کرده است.  طبق آخرین اطلاعات به دست آمده ترکیب احتمالی سالرنیتانا مقابل رم به شرح زیر خواهد بود.

ترکیب احتمالی سالرنیتانا مقابل آاس رم

3 5 2 / سپه، گیومبر، فازیو، پیرولا، کاندروا، کاستانوس، کولیبالی، ویهلنا، مازوکی، بوتیم، بوناتزولی

 ترکیب احتمالی آاس رم مقابل سالرنیتانا

3 4 2 1 / پاتریسیو، مانچینی، اسمالینگ، ایبانیز، کارسدورپ، ماتیچ، پلگرینی، اسپیناتزولا، زانیولو، دیبالا، آبراهام

زمان پخش زنده بازی آاس رم و سالرنیتانا چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  آاس رم  و سالرنیتانا  نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.