پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

در این صفحه پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401 در فینال سوپرکاپ اسپانیا با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

پخش شبکه سه

پخش شبکه سه

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سوپرکاپ اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را روز یک‌شنبه به تاریخ 25 دی (15 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سوپرکاپ اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بارسلونا و رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا

 در دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا 2023-2022، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ریاض عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیمی که در لالیگا نیز رقابت نزدیکی برای قهرمانی در فصل جاری دارند و رده‌های اول و دوم جدول را به خودشان اختصاص داده‌اند. این بار هم در فینال سوپرکاپ اسپانیا به دیدار یکدیگر می‌روند. بارسا با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و رئال با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

حالا این دو مدعی همیشگی لالیگا، این بار دوباره در سوپرجام به هم رسیده‌اند تا پس از سه ماه که از آخرین مصاف دو تیم می‌گذرد، یک ال‌کلاسیکوی جذاب دیگر در انتظار هواداران فوتبال دنیا باشد. رئال و بارسا آخرین بار ۲۴ مهر در اولین ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و در هفته نهم لالیگا به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان کارلو آنچلوتی ۳ بر 1 برابر بارسا در سانیتاگو برنائو به پیروزی رسیدند تا برنده ال‌کلاسیکوی دور رفت لالیگا لقب بگیرند. رئال و بارسا، دی ماه سال گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ هم با هم روبرو شده بودند که این مسابقه با برتری ۳ بر ۲ مادریدی‌ها به پایان رسید.

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401
پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

تحلیل بازی بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

با توجه به برتری دو تیم در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر حریفان‌شان، حالا پیش از ال کلاسیکوی دور برگشت در لالیگا، یک بار دیگر دو تیم یک‌شنبه شب در ریاض برابر هم قرار می‌گیرند. نبردی که بار دیگر سبب خواهد شد که هواداران فوتبال در سراسر دنیا ساعت‌هایشان را برای تماشای این بازی جذاب کوک کنند تا تماشای نبرد جذاب شاگردان ژاوی و آنچلوتی را از دست ندهند.

به قطع این بازی لحظات حساسی را پیش‌رو دارد و باید دید که در فینال سوپرکاپ بارسا می‌تواند انتقام باخت در ال کلاسیکوی دور رفت و نیمه نهایی سال گذشته را بگیرد یا باز هم این رئال خواهد بود که با پیروزی مسابقه را به پایان می‌رساند. بنابراین در این رقابت حساس و دیدنی بازیکنان بارسلونا برای برد خود، تمام تلاش خود را می‌کنند تا نتیجه سال‌ها و رقابت‌های گذشته را به نفع خود تغییر دهند.

زمان پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 25 دی 1401

ساعت بازی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV