پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022

پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022

در این صفحه لینک پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022 در اختیار علاقمندان به تماشای رقابت های جام جهانی 2022 قرار داده شده است. تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر، پس از عبور از دور مقدماتی و مرحله یک هشتم نهایی، به مرحله بالاتر راه یافتند و در همین راستا هشت تیم راه یافته به دور یک چهارم نهایی وارد میدان رقابت خواهند شد. یکی از بازی های جذاب و دیدنی این دوره تقابل دو تیم ملی انگلیس و فرانسه است. در حقیقت زمان بازی انگلیس و فرانسه به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از بازی یک هشتم نهایی را داشته باشند. تیم ملی فرانسه با پیروزی مقابل لهستان به یک چهارم نهایی رسید و انگلیسی ها هم با غلبه بر سنگال به مرحله بعدی راه یافتند. این دیدار، چهارمین بازی یک چهارم نهایی جام جهانی خواهد بود.

برای تماشای پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

قرار است دو تیم انگلیس و فرانسه در روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت الخور به مصاف یکدیگر بروند. این بازی یکی از دیدارهای مهم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی است و در همین راستا ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس توسط هواداران فوتبال در سر تا سر جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و افراد زیادی تمایل دارند تا این بازی را به صورت زنده تماشا کنند و از تمامی لحظات آن لذت ببرند. به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی انگلیس و فرانسه، در سری رقابت های دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در ادامه نگاهی به عملکرد تیم های انگلیس و فرانسه در دور یک هشتم جام جهانی 2022 می اندازیم.

نگاهی به وضعیت تیم انگلیس در دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2022

انگلیس توانست در یک هشتم نهایی جام جهانی، سنگال را با ۳ گل شکست دهد و با یک پیروزی مقتدرانه راهی دور بعدی شود و برای رسیدن به نیمه‌ نهایی حالا باید از سد مدافع عنوان قهرمانی عبور کنند. بر خلاف تصور عموم، نیم ساعت اول بازی، توپ و میدان در اختیار سنگال بود اما نبوغ فردی بلینگهام معادلات را بر هم زد و گل اول هندرسون روند بازی را به نفع تیم انگلیس تغییر داد. بعد از گل اول، سنگال به بازی احساسی روی آورد که نتیجه آن دریافت گل دوم روی یک ضد حمله بود. خط دفاع انگلیس در این بازی شب سختی را سپری نکرد و پیکفورد فقط یک بار مجبور به انجام واکنش شد تا سه شیرها به راحتی به دور یک چهارم نهایی صعود کنند.

نگاهی به وضعیت تیم انگلیس در دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2022

تیم ملی فرانسه شروع درخشانی در جام جهانی داشته و این تیم با ارائه نمایشی برتر در طول 90 دقیقه، موفق شد با نتیجه 1-3 لهستان را مغلوب کرده و راهی دور یک چهارم نهایی جام جهانی شوند. اولیویه ژیرو موفق شد تا در نیمه اول، دروازه لهستان را باز کند. در نیمه دوم نیز کیلیان امباپه دو بار موفق به گلزنی شده و کار لهستان را تمام کرد. جالب اینجاست در آخرین دقیقه داور بعد از بازبینی صحنه به سود لهستان اعلام پنالتی کرد. حتی ضربه اول لواندوفسکی را هوگو لوریس گرفت، اما داور حکم به تکرار داد و این بار مهاجم لهستان موفق به گلزنی شد تا امانوئل مکرون روسفید شود.

زمان پخش زنده انگلیس و فرانسه جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم انگلیس و فرانسه نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.