پخش زنده آث میلان مقابل اینتر  26 اردیبهشت 1402

پخش زنده آث میلان مقابل اینتر

در این صفحه لینک پخش زنده آث میلان مقابل اینتر  26 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان مقابل اینتر  26 اردیبهشت 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و اینتر را روز سه‌شنبه به تاریخ 26 اردیبهشت (16 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم  آث میلان و اینتر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آث میلان و اینتر

دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آث میلان و اینتر در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد. 

پخش زنده آث میلان مقابل اینتر
پخش زنده آث میلان مقابل اینتر

کلمنت تورپین که دیدار فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد، دیدار برگشت میان اینتر و میلان را قضاوت می‌کند. در این مسابقه، نیکلاس دانوس و بنجامین پیجز به عنوان کمک داور اول و دوم، تورپین را همراهی می‌کنند. ضمن اینکه جروم بریزار قرار است به عنوان داور اتاق VAR، آن‌ها را همراهی کند.

رافائل لیائو صبح امروز در تمرین گروهی، همگام با سایر هم‌تیمی‌هایش در میلانلو حاضر شد و کار کرد. این ملی ‌پوش پرتغالی شنبه گذشته در پیروزی 2 بر 0 مقابل لاتزیو در سن سیرو، 11 دقیقه پس از شروع بازی، به دلیل مصدومیت عضلانی میدان را ترک کرد و بازی رفت برابر اینتر را از دست داد. میلان در شکست 2 بر 0برابر نراتزوری به شدت غیبت لیائو را حس کرد.

دیدار رفت این بازی‌ها با نتیجه 2 بر 0 به نفع تیم اینتر خاتمه یافت. بنابراین تیم آث میلان تمام تلاش خود را می‌کند تا این شکست را جبران کند.

تیم آث میلان در 5 بازی اخیر خود 1 برد، 2 باخت و 2 مساوی کسب کرده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا، مقابل تیم اسپتزیا قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم اینتر هم در 5 بازی آخر خود، همواره پیروز میدان بوده است و در بازی آخرش از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا هم مقابل تیم ساسولو قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 2 از تیم حریف برد.

حال اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 4 برد برای تیم اینتر و 1 برد برای تیم آث میلان ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش‌بینی بازی تقریبا سخت و غیر ممکن است. زیرا فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم. البته هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروز میدان شده و به دور فینال راه یابند.

زمان پخش بازی تیم‌های آث میلان و اینتر چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آث میلان و اینتر نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV