پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال

پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال

پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال : نام سونیک اولین بار در رده بازی های پرطرفدار کامپیوتری و کنسول های قدیمی قرار گرفت و طرفدارانش را به یاد خارپشت آبی‌ رنگ و حلقه ‌های طلایی می اندازد. اما این بار شبکه نهال با پخش انیمیشن سونیک در غالب یک مجوعه 104 قسمتی، این شخصیت نوستالژیک قدیمی را به عنوان یک ابرقهرمان برای کودکان و نوجوانان امروز زنده کرد.

در همین راستا در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به معرفی انیمیشن جذاب و پرمخاطب سونیک بپردازیم.

معرفی انیمیشن سونیک

داستان مجموعه درباره سونیک یک خارپشت آبی ‌رنگ است که به عنوان سریع ‌ترین خارپشت جهان شناخته شده است و هیچ موجودی نمی ‌تواند سریع ‌تر از او حرکت کند. سونیک به همراه دوستانش در یک روستای سرسبز و پوشیده شده از جنگل و کوه ها زندگی می کند و با به دست آوردن هفت الماس آشوب، دیگر هیچ قدرتی نمی تواند جلوی او را بگیرد.

قهرمان داستان با عنوان سونیک به دلیل خوش ‌قلبی، علاقه به طبیعت، عدالت ‌خواهی، شوخ‌ طبعی و بسیاری از ویژگی‌های مثبت دیگر باعث شد تا در دل کودکان و نوجوانان به سرعت جا باز کند و به عنوان یک شخصیت ناجی و ابرقهرمان، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

انیمیشن سونیک محصول مشترک آمریکا و فرانسه است که در سال 2014 در یک مجموعه 104 قسمتی ( دو فصل 52 قسمتی) تولید شد و در طول پخش توانست امتیاز بالایی از جانب مخاطبانش کسب کند. در واقع علت این امتیاز بالا، قسمت‌ ها و داستان ‌های جذاب و موزیک مناسبی است که برای آن انتخاب شده است و موفق شد با ارائه صحنه های شاد و خنده دار برای کودکان جذابیت زیادی به ارمغان آورد.

پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال
پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال

انیمیشن سونیک به کارگردانی Natalys Raut Sieuzac، نویسندگی   Reid Harrisonو آهنگسازی Michael Richard, Plowman با تکنیک سه بعدی توسط شرکت Sega of America OuiDO! Productions, برای رده سنی کودک  ساخته شد. لازم به ذکر است، سونیک توسط هنرمند و طراح بازی ژاپنی نائوتو اوشیما شخصیت‌ پردازی شد و Reid Harrison با اقتباس از این هنرمند، شخصیت سونیک را همراه با چند شخصیت جذاب دیگر به نام های تیلز، ناکلز، امی و… پرورش داد و آن را طی دو فصل پخش کرد.

پخش انیمیشن سونیک از شبکه نهال

در سال های اخیر شاهد پخش انیمیشین های زیبای ایرانی و خارجی از شبکه نهال بودیم. این مجموعه های جذاب که بسیار هوشمندانه انتخاب می شوند،  هر روز در ساعت های مشخص و با موضوعات مختلف، کودکان و نوجوانان سرزمین مان را سرگرم خواهند کرد. البته هدف از انتخاب این مجموعه های تلویزیونی صرفا سرگرم کردن آن ها نیست، بلکه درس های اخلاقی، انسانیت و اصول صحیح زندگی در پس آن ها نهفته است و زمینه ای می شود تا آینده سازان کشور برای کارهای بزرگ در نقش های مهم جامعه آماده شوند.

یکی از این مجموعه های جذاب و پرمخاطب، انیمیشن سونیک است که توسط استودیو ایما جهت پخش از شبکه کودک آماده‌سازی شده است. این مجموعه زیبا با صحنه های شاد و اکشن، هر روز  ساعت 17 از طریق آنتن شبکه نهال پخش می شود و تکرار آن ساعت 19:30 همان روز قابل مشاهده است.